''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Άρης Πλασκασοβίτης: Πήγαινα και άναβα το κεράκι μου στην εκκλησιά και προσευχόμουν να πάνε όλα καλά

Άρης Πλασκασοβίτης: Πήγαινα και άναβα το κεράκι μου στην εκκλησιά και προσευχόμουν να πάνε όλα καλά
Για την πρόταση που του έγινε να συμμετάσχει στο YFSF, το παρασκήνιο αλλά και το αποτέλεσμα του τελικού, μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Άρης Πλασκασοβίτης.

«Με ήθελαν από πέρυσι να πάω στο σόου, μου είχαν κάνει πρόταση για το πρώτο «YFSF» αλλά δεν είχα το χρόνο να το κάνω τότε γιατί ήμουν στους «Δαίμονες», δεν ήθελα κιόλας επειδή είχα τρομάξει με όλη αυτή την προβολή. Φέτος με πίεσε πολύ ο αδελφός μου να πάρω μέρος. Τελικά μπήκα, το μετάνιωσα στην αρχή αλλά μετά το τρίτο Ιίνe λέω... εδώ είμαστε!», λέει στο περιοδικό You και συνεχίζει: «Στα παρασκήνια αλληλοσυμπληρώναμε ο ένας τον άλλον στη βλακεία! Σίγουρα υπήρξαν μικρής έντασης και άγχους προβλήματα. Γενικά, όμως, ήμουν καλά... Επειδή πιστεύω πολύ στον Θεό πήγαινα και άναβα το κεράκι μου στην εκκλησιά και προσευχόμουν να πάνε όλα καλά. Ξυπνούσα το πρωί έκανα την προσευχή μου, και πάντα πριν βγω έκανα τον σταυρό μου...», καταλήγει.

Από  gossip-tv.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου