''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Εγώ δεν είμαι Παριζιάνος είμαι Λιβανέζος

Κατακλύστηκε η επικαιρότητα από μηνύματα θλίψης και οδύνης για τα τραγικά γεγονότα του Παρισίου. Κι όλοι δηλώνουν Παριζιάνοι σε ένδειξη συμπαράστασης. Και ξετρυπώνουν φωτογραφίες τους από το Παρίσι και τις ανεβάζουν στο facebook με φόντο τη γαλλική σημαία. Κανείς δεν αμφισβητεί τις καλές προθέσεις, αλλά γιατί βρε καλοί μου άνθρωποι δεν κάνατε το ίδιο για την επίσης χθεσινή επίθεση στο Λίβανο από τις δυνάμεις του ΙSIS; Οι νεκροί της Βηρυτού δεν θέλουν τη συμπόνοια σας;
Για μια ακόμη φορά η Δύση αντιδρά επιδερμικά γιατί η κοινωνία της έχει απωλέσει εδώ και χρόνια την ψυχή της….
Για την ιστορία το Ισλαμικό Κράτος ανέλαβε την ευθύνη των δυο τυφλών βομβιστικών ενεργειών σε προάστιο του Λιβάνου που το βράδυ της Παρασκευής δέχθηκε μια από τις χειρότερες επιθέσεις των τελευταίων χρόνων, βυθίζοντας τη χώρα στο πένθος
Το πραγματικό λουτρό αίματος συνέβη στο σιιτικό προάστιο Burj el-Barajneh που βρίσκεται στα νότια της πρωτεύουσας όταν δυο βομβιστές αυτοκτονίας που επέβαιναν σε μοτοσικλέτες προσέγγισαν πλήθος κόσμου και, με διαφορά λίγων μόνο λεπτών, πυροδότησαν τα εκρηκτικά που έφεραν επάνω τους.
Από τις δυο μεγάλης ισχύος εκρήξεις, μέχρι στιγμής καταμετρήθηκαν τουλάχιστον 44 νεκροί και 200 τραυματίες, πάρα πολλοί εκ των οποίων σε κρίσιμη κατάσταση κάτι που προκαλεί φόβους γότι ο κατάλογος των θυμάτων θα μεγαλώσει.
Εγώ λοιπόν σήμερα δεν είμαι Παριζιάνος είμαι Λιβανέζος. أنا أيضا اللبناني για να το πω και στα Αραβικά! Άλλωστε η Βηρυτός λεγόταν το Παρίσι της Ανατολής.
 
ο “Στοχαστής”
http://www.dotnews.gr/ego-den-eimai-parizianos-eimai-libane/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου