''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Ο παπα Γιώργης ενσαρκώνει την ΕΛΛΑΔΑ που αγαπήσαμε, που ονειρευτήκαμε, που διαβάσαμε μέσα στα συναξάρια

Νίκος Ανδρεαδάκης
Μέλος Συλλόγου Φίλων των Απανταχού Κρυπτοχριστιανών
Τμήμα Χανίων

Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ειρηνικός, Προσευχομενος,στην ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ, ΒΙΒΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ, γονατίζει να αποφύγει τα χημικά των "αστυνομικών"και κρατάει υψωμένο σταθερά τον ΤΙΜΙΟ ΣΤΑΥΡΟ...ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ σύμβολο και όπλο των ΕΛΛΗΝΩΝ και των απανταχού Χριστιανών...
Να με συγχωρήσετε αλλά από την στιγμή που είδα την φωτογραφία αυτή, με πλημμύρισε μια ανείπωτη ΟΡΜΗ...
Ξεκίνησε απο την καρδιά μου και πλήρωσε όλο μου το ΕΊΝΑΙ ......Το μυαλό μου και τα συναισθήματα μου μεταστραφηκαν ολοκληρωτικά....
Τα μάτια μου δεν μπορούν να σταματήσουν να τρέχουν δάκρυα,όταν κοιτάζω αυτήν την φωτογραφία....Νιώθω ΔΕΟΣ όπως την πρώτη φορά που πήγα στο Αγ.Ορος στο κελί του Αγ. Παισιου.....
Η απογοήτευση και η οργή που ένιωθα για αυτά που συμβαίνουν στο Έθνος μας μεταστραφηκαν σε ΟΡΜΗ για ΑΓΩΝΑ και ΘΥΣΙΑ.....
Βλέποντας τον Παπα Γιώργη είναι σαν να πιστοποιήθηκε στο DNA μου όλη η βαριά κληρονομιά της ΦΥΛΗΣ που κουβαλάμε στους ώμους μας....
Είναι σαν να ξύπνησαν όλοι οι ΠΡΟΓΟΝΟΙ μου και ζωντάνεψαν στην ζεστασιά του αίματος μου....
Σαν να με τραβούν τώρα αυτοί,να πράξω το χρέος μου σύμφωνα με τις ΑΞΙΕΣ τους....
Σαν να ανακάλυψα ξαφνικά την συνειδητότητα της ύπαρξης μου σε τούτη την πρόσκαιρη ζωή, το σημαντικότερο όμως την συνέχιση της συνειδητότητας μου,με τα ίδια ακριβώς στοιχεία και συναισθήματα στην ΑΛΗΘΙΝΗ ΖΩΗ.....
Ο παπα Γιώργης ενσαρκώνει την ΕΛΛΑΔΑ που αγαπήσαμε, που ονειρευτήκαμε, που διαβάσαμε μέσα στα συναξάρια, στους βίους των ΑΓΙΩΝ, στους βίους των ΗΡΏΩΝ του ΕΘΝΟΥΣ, την ΕΛΛΆΔΑ που ξέρει να ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ για να κερδίσει όχι μόνο τα δίκαια αιτήματά της στον κόσμο τουτο, μάχεται και ΝΙΚΑ τον ίδιο τον Θάνατο.....ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ....
Ο παπα Γιώργης μας στέλνει μήνυμα για πλήρη μεταμέλεια, εξομολόγηση, ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ....
Μας στέλνει μήνυμα για αγωνιστικό φρόνημα ενάντια στις ορέξεις του κόσμου τουτου......Μας ΕΛΕΓΧΕΙ για την απραξία μας και την ανοχή μας, που κατάντησε συνενοχή....Μας δείχνει τον δρόμο προς μια ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ, προς την ΑΘΑΝΑΣΙΑ....
Ο ΘΕΟΣ να σου δίνει Υγεία ΠΑΤΕΡΑ Γεώργιε....
Την ΕΥΛΟΓΙΑ σου να έχουμε....ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ....
http://sfa-cryptochristian.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου