''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

Ας πληρώσω με την ζωή μου και για αποφάσεις που έπαιρναν άλλοι για εμένα

Πάτερ-Θεόφιλος: «Η Πατρίδα παιδί μου, η Ελλάδα μας, δεν είναι απλά ένα κομμάτι γη. Είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, είναι Ιδανικό και Σκοπός Ζωής, είναι Ιδέα και Όνειρο»
Αγαπώ την πατρίδα μου. Αγαπώ την θρησκεία μου. Αγαπώ την οικογένεια μου.
Δεν είμαι χουντικός. Δεν είμαι χρυσή αυγή.
ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ

Είμαι εναντίον όλων όσα γίνανε και γίνονται στην πατρίδα μου.
Αυτοί οι άνθρωποι που αυτοκτόνησαν, αυτοκτόνησαν γιατί οδηγηθήκαν σε αδιέξοδο ξεχάστηκαν και κανένας δεν τιμωρήθηκε γι αυτό.
Τα παιδιά μας τα οδηγούν στην ανεργία και στην κατάθλιψη ενώ πολλά παιδιά με σπουδαίο μυαλό και μορφωμένα αναγκάστηκαν να μεταναστεύσουν γιατί εδώ μάλλον τα καλά μυαλά και τους καλούς επιστήμονες δεν τους χρειάζεται το κράτος ενώ για τα ξένα κράτη είναι σπουδαίοι.
Την υγεία την κατάστρεψαν.
Πολλοί έλληνες βρίσκονται στον δρόμο και πεινασμένοι . Γι αυτούς τους ανθρώπους δεν ενδιαφέρθηκε ούτε το κράτος αλλά ούτε καμία μη κυβερνητική οργάνωση. Για τους λαθρομετανάστες που έχουν εισέρθει στην Ελλάδα όλοι ενδιαφέρθηκαν.
Οι συνταξιούχοι που τόσα χρόνια εργάστηκαν βλέπουν τις συντάξεις τους να εξανεμίζονται. Τους τις κλέβουν.
Έκαναν νόμο την συμβίωση των ομοφυλοφίλων και τώρα θα κάνουν και νόμο να μπορούν να υιοθετούν παιδιά.
Καταργούν τα θρησκευτικά από τα σχολεία και δεν επιτρέπουν στους κληρικούς να επισκέπτονται τα σχολεία και να μιλούν στα παιδιά.
Τώρα από ότι άκουσα έγινε πρόταση από τον τούρκο στον πρωθυπουργό να γράψουν την Ελληνική ιστορία σε καινούρια έκδοση.
Τα πάντα στην Ελλάδα μας τα ξεπούλησαν. Η θρησκεία μας είναι υπό διωγμό και η ελληνική οικογένεια έχει διαλυθεί.
Θα προσπαθήσουν να εφαρμόσουν και τα χειρότερα.
Ο κύριος μας Ιησούς Χριστός δεν θα αφήσει και δεν θα επιτρέψει να συμβούν.
Εμείς θα δοκιμαστούμε σκληρά αλλά όποιος έχει πίστη στον Τριαδικό Θεό μας δεν έχει να φοβάται τίποτε. Δεν χρειάζεται να τρομάξουμε και να δειλιάσουμε.
Αυτοί που φέρανε την καταστροφή στον άνθρωπο και εναντιώθηκαν στον Θεό αυτοί θα πρέπει να φοβούνται και να τρέμουν.
Κάποιοι το ξέρω. Θα με πουν χουντικό. Άλλοι θα με πουν χρυσαυγίτη.
Δεν με πειράζει. Όπως θέλουν ας με πουν. Προδότη, πουλημένο και ανθέλληνα να μην με πουν.
Είμαι σίγουρος ότι με τον Χριστό μας οδηγό θα ανέβουμε αυτόν τον Γολγοθά και με την χάρη Του και την ευλογία Του στο τέλος θα γευθούμε και την δική μας ανάσταση.
Παιδί μου… το Σύνταγμα της Ελλάδας, δεν είναι απλά μια Πλατεία. Το Σύνταγμα της Ελλάδας δεν είναι απλά λίγα λόγια σε λευκό χαρτί. Είναι η ίδια σου η Πατρίδα! Αυτή που πρέπει να διαφυλάξεις με την ίδια σου τη Ζωή! Δεν ξέρω τι είναι πια αυτό που μπορεί να σε ξεσηκώσει. Δεν ξέρω πια τι είναι αυτό που μπορεί να σου μεταλαμπαδεύσει την φλόγα Αγάπης προς αυτή. Ξέρω μόνο πως είσαι κομμάτι της. Πατρίδα παιδί μου είσαι Εσύ. Χωρίς Πατρίδα δεν μπορείς να ζήσεις. Είναι σαν να σου πάρουν την Ανάσα. Όσο και να θελήσεις να αναπνεύσεις, δεν θα μπορέσεις.
Πατρίδα είναι ο τόπος σου. Το χώμα που πάνω του σε μεγάλωσαν ευλογημένοι παππούδες και γιαγιάδες.
Είναι ο Ήλιος της, αυτός που σε ζεσταίνει τα καλοκαίρια και παίζεις χαρούμενα παιχνίδια στις ακρογιαλιές της. Αυτόν τον ήλιο που ζηλεύει όλη η γη και θέλουν να στον κλέψουν μαζί με το χαμόγελο σου. Πατρίδα είναι οι Φίλοι σου. Αυτούς που οδηγούν στην ξενιτειά ή στον θάνατο. Πατρίδα είναι οι γονείς σου. Αυτοί που πάλεψαν σκληρά να σε μεγαλώσουν κι ας έκαναν χιλιάδες λάθη. Κι ας μη σου ζήτησαν ποτέ Συγγνώμη.
Ξέρω, κάναμε όλοι πολλά λάθη. Αλλά τόσα ξέραμε κι εμείς, μέχρι εκεί έφτανε το φτωχό μυαλό μας. Μη μας κρατάς κακία. Φανήκαμε κι εμείς λίγοι, ακόμα και τώρα που σου ζητάμε να μπεις πίσω από εμάς. Είναι από Αγάπη Παιδί μου. Από Αγάπη και Φόβο. Φοβόμαστε γιατί μέσα από τα λάθη μας, σου στερούμε την μοναδική κληρονομιά που δεν δημιούργησε κανείς της γενιάς μας και δεν μεταβιβάζεται με συμβολαιογράφους, υπογραφές και διαθήκες. Είναι μια άλλη Ιερή Διαθήκη που μεταβιβάζεται μόνο μέσω Αίματος. Μόνο μέσω Αγάπης που δεν σου δώσαμε. Μόνο μέσω της Ιστορίας μας! Αυτής της Ιστορίας που θαυμάζει όλη η πλάση και υπερηφανεύεσαι για τους Άξιους Προγόνους σου, που το DNA τους υπάρχει! ζει μέσα σου! Μέσω της ιστορίας που προσπαθούν <<Έλληνες>> να την αλλάξουν και να την διαστρεβλώσουν.
Μην αφήνεις παιδί μου να σου κλέψουν την Αγάπη, την Συμπόνοια για τους συνανθρώπους σου. Μην αφήνεις να σου κλέβουν την Αξιοπρέπεια και το Μέλλον σου. Μην αφήνεις να σε θεωρούν πρόβατο κλειδωμένο στην στάνη τους. Αναλώσιμο Υλικό στα σχέδια τους.
Τα χρόνια περνάνε παιδί μου. Να ‘ξερες πόσο γρήγορα περνάνε…
Και ξέρεις… αν δεν κάνεις κάτι σήμερα Εσύ γι’ αυτή σου την Πατρίδα, όσο Άχρηστοι κι αν αποδειχτήκαμε εμείς, η δική σου Ευθύνη θα είναι μεγαλύτερη. Ο χλευασμός από τα δικά σου παιδιά θα είναι χειρότερος. Τα δικά τους «Γιατί» δεν θα είναι Αναπάντητα. Θα ξέρουν…
Θα ξέρουν ότι εσύ Αδιαφόρησες ή Δείλιασες. Θα ξέρουν ότι εσύ μια πλατεία ήθελες να πίνεις τον καφέ σου, κι ας παρέδιδες το μέλλον τους.
Εμείς είχαμε τουλάχιστον το Θάρρος και την Εντιμότητα να παραδεχτούμε πόσο τιποτένιοι φανήκαμε έστω και την ύστατη ώρα και να αναλάβουμε τις Ευθύνες μας. Να μπούμε μπροστά, να δώσουμε και την ζωή μας αν χρειαστεί.
Εσύ παιδί μου θα είσαι ο Λιποτάκτης.
Εγώ την απόφαση μου την έχω πάρει.
Δεν θα αφήσω με θλίψη πίσω, ότι με τόλμη σα νέοι Ονειρευτήκαμε και από δειλία δεν πραγματοποιήσαμε. Δεν θα φανώ Δειλός.
Ας πληρώσω με την ζωή μου και για αποφάσεις που έπαιρναν άλλοι για εμένα.
Γιατί, τους άφησα να το κάνουν!
Θα μπω μπροστά και για τους δικούς σου γονείς που δεν τολμούν να μπουν.
Θα ζητήσω Συγγνώμη και γι’ αυτούς που δεν μπορούν να στο πούν.
Η Πατρίδα παιδί μου, η Ελλάδα μας, δεν είναι απλά ένα κομμάτι γη.
Είναι η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, είναι Ιδανικό και Σκοπός Ζωής,είναι Ιδέα και Όνειρο.
Και Αξίζει παιδί μου να υπάρχεις για ένα όνειρο, κι ας είναι η Φωτιά του να σε κάψει.


http://asimpiestos.blogspot.com/2017/10/blog-post_60.html
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/11/blog-post_57.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου