''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Σάββατο 20 Μαΐου 2017

Ένα συγνώμη για την δικιά μας υποκρισία. Με την κάλπικη ζωή μας, σας απωθήσαμε

Αγαπημένα μου παιδιά, Χριστός ανέστη!
Ως ο τελευταίος που είμαι άξιος να σας μιλήσει, επιτρέψτε μου να σας ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη. Ένα συγνώμη για τον ψεύτικο και υποκριτικό κόσμο που σας παραδώσαμε, ένα συγνώμη για την δικιά μας υποκρισία και ανεντιμότητα, ένα συγνώμη που ποτέ δεν σας καταλάβαμε και ούτε προσπαθήσαμε, που δεν συμμεριστήκαμε τους προβληματισμούς, τους πόνους, τα βάσανά σας, τις δυσκολίες που περνάτε. Όπως σας είχε πει και ο μακαριστός Χριστόδουλος, έχετε κάθε δικαίωμα, κάθε δίκιο, να είστε θυμωμένοι, απογοητευμένοι, πληγωμένοι από εμάς, ειδικά από τους ανθρώπους της εκκλησίας.

Παιδιά μου, με την κάλπικη ζωή μας, σας απωθήσαμε, με την ανελεύθερη συμπεριφορά μας σας καταπιέσαμε, προσπαθήσαμε να δούμε σε εσάς την επίτευξη των δικών μας ονείρων, αγνοώντας τα δικά σας όνειρα, σας πήραμε και σας καταστρέψαμε κάθε ηθική και πνευματική αξία, κάθε πρότυπο, σας σπρώξαμε προς τα ναρκωτικά, την βία και προς όλες τις ηδονές αυτής της γης, που για λίγο μόνο διαρκούν και έπειτα ξαναεμφανίζεται η κενότητας και ο πόνος της ψυχής.

Νέοι μου και νέες μου, ένα μόνο πράγμα θέλω να σας ζητήσω, με ακεραιότητα και ντομπροσύνη. Ψάξτε να βρείτε στη ζωή σας τον Χριστό, Εκείνος είναι μόνο αγάπη, ποτέ δεν θα σας απογοητεύσει, ποτέ δεν θα σας πληγώσει, ποτέ δεν θα σας εκθέσει. Το μόνο που πάντοτε θα κάνει είναι να σας αγαπά, να σας αγαπά πολύ, θα γεμίζει το εσωτερικό σας κενό, θα σας παρηγορεί και θα απαλύνει τους πόνους σας, θα επουλώνει τις πληγές και τα παράπονα που έχετε μέσα στην καρδιά σας από τους γονείς και την κοινωνία, οι οποίοι σας πλήγωσαν, σας πρόδωσαν, φάνηκαν ανάξιοι της εμπιστοσύνης σας.

Καλά μου παιδιά ο Χριστός θα γίνει ο καλύτερος φίλος, αδερφός και πατέρας σας, με μια μόνο προϋπόθεση, να Του το ζητήσετε. Να μιλάτε νέοι μου στον Χριστό, να τον εντάξετε στην ζωή σας, Εκείνος πάντοτε θα σας ακούει και ποτέ δεν θα αποκαλύψει τα μυστικά σας. Η ζωή με τον Χριστό είναι ωραία, υπέροχη, μοναδική, αξίζει έστω να της δώσετε μια ευκαιρία, δοκιμάζοντάς την. Πιστέψτε με, αξίζει.

Σας αγαπώ πολύ και σας ζητώ συγνώμη μέσα από την ψυχή μου. Καλή δύναμη, καλόν αγώνα.

Με πολλή αγάπη, ένας φίλος σας
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου