''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

TAMA στη μνήμη της Αγιοκατάταξης του ΟΣΙΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ

ΠΑΙΣΙΟΣ
13 Ιανουαρίου , μεγάλη ημέρα για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ των καιρών μας.
Μνήμη της Αγιοκατάταξης του Οσίου Παισίου του Αγιορείτη εις τας δέλτους της Εκκλησίας μας.
Η Εκκλησία του ΧΡΙΣΤΟΥ, στρατευόμενη και Θριαμβεύουσα πάντα θα αιωρείται μεταξύ γης και ουρανού, προσομοιάζουσα τους Αγγελικούς χορούς.
Έτσι όσα σπρωξίματα και να δεχτεί εδώ κάτω στην γη θα ισορροπεί με το Πνεύμα της Θυσιαστικής Αγάπης της.
Είναι δύσκολο να αρθρογραφείς και να γράφεις για τον αμαρτωλό εαυτό σου.
Όμως αν έχεις κάνει τάμα να αποκαλύψεις κάτι μετά από χρόνια, τότε σφίγγεις τα δάκτυλα σου πάνω στο πληκτρολόγιο και ζητάς την ΧΑΡΗ του Αγίου.
Το 1995 στην ζωή μου συνέβη ένα έκτακτο περιστατικό.
Παρουσιάστηκε ένα χρόνο μετά την Οσιακή κοίμηση του ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΙΣΙΟΣ και με προέτρεψε να παραστώ σε μία τηλεοπτική εκπομπή, δίχως να έχω καμία σχέση με ΜΜΕ και δίχως να γνωρίζω οτιδήποτε με την προγραμματισμένη αυτή εκπομπή που έγινε ελάχιστα 24 ώρα μετά την παρουσία του Αγίου σε εμένα .
Έκανα υπακοή στην συγκλονιστική αυτή ¨εντολή ¨του Οσίου Παισίου και παραβρέθηκα αυτοπροσώπως στην τηλεοπτική εκπομπή που έγινε αρχάς Ιουνίου του 1995.
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ πέρασαν…
Τον Νοέμβριο του 2011 κατέθεσα τηλεφωνικά το έκτακτο αυτό γεγονός σε κυπριακό τηλεοπτικό κανάλι.
Με αποτέλεσμα η κατάθεση αυτή της ψυχής μου να περάσει στο διαδίκτυο.

ΠΑΪΣΙΟΣ: ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΑΔΟΣ – ΚΥΠΡΟΥ!
Φυσικά αυτοί που την ανέβασαν στο youtu.be το έκαναν με αγάπη και προς Δόξα Θεού. Όμως δεν γνώριζαν περαιτέρω στοιχεία εποικοδομητικά και διευκρινιστικά του παραπάνω γεγονότος.
Σήμερα η Αγιοκατάξη του Οσίου Παισίου μου δίνει την δυνατότητα να τα δώσω και να ¨εκπληρώσω¨ το ΤΑΜΑ μου.
Το 1995 την αμέσως επόμενη ημέρα συγκλονισμένος από το έκτακτο αυτό γεγονός απευθύνθηκα σε σεβαστή μου Γερόντισσα να μου εξηγήσει τι συμβαίνει.
Αφού της περιέγραψα τι μου συνέβη με αφοπλιστική βεβαιότητα μου είπε.
Παιδί μου ο Γέροντας ( τότε) Παίσιος είναι ΑΓΙΟΣ.
Μου το είπε η ίδια η ΠΑΝΑΓΙΑ αμέσως μετά την κοίμηση του.
Και η ίδια η ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ συμπλήρωσε ότι ο Καλόγερος αυτός την ευαρέστησε περισσότερο από κάθε άλλο Μοναχό Αγιορείτη για αυτό και έχει την παρρησία να ανεβοκατεβαίνει τους Ουρανούς , όπως μας τους ανέφερε ο Απόστολος Παύλος.
Έμεινα αποσβολωμένος από τα λεγόμενα της σεβαστής αυτής Γερόντισσας, η οποία συνέχισε…
-Αυτά που σου είπα να κάνεις ΤΑΜΑ και να τα αποκαλύψεις στην πρώτη μνήμη της Αγιοκατάταξης του Γέροντα που θα γίνει σύντομα( όπως και έγινε το 2015) και μάλιστα τότε η Πατρίδα θα περνάει κρίσιμες στιγμές που στο τέλος θα διαπαιδαγωγήσουν το Έθνος μας.
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Από: hellasforce

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου