''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Ο πρωταθλητής του ΝΒΑ, σούπερ σταρ Στεφ Κάρι δοξάζει το Θεό: Κάνενα γήινο τρόπαιο δε θα μπορούσε ποτέ να Τον προσπεράσει

Ο Στεφ Κάρι και οι Γκόλντεν Στέιτ Ουόριορς κατέκτησαν τον πρώτο τίτλο τους ΝΒΑ από το 1975 προχθες το βράδυ με τη νίκη 105-97 επί των Κλίβελαντ Καβαλίερς. Ο Κάρυ και ο συμπαίκτης του Andre Iguodala, αποκαλούνται από τους συμπάικτες τους, η " ομάδα των πιστών "...

Ακόμη και μετά τη μεγαλύτερη επιτυχία στο μπάσκετ, ο Curry ξέρει ότι υπάρχει ένα πολύ μεγαλύτερο βραβείο στη ζωή.
Το 2013, o Κάρι μίλησε για τo τεύχος Μαρτίου του περιοδικού της ομάδας Χριστιανών αθλητών (FCA) λέγοντας ότι η πίστη του τον χαρακτηρίζει περισσότερες από τη φανέλα του.
Μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του περιοδικού Les Steckel δήλωσε πως ο Κάρι  "Είναι ένα θαυμάσιο πρότυπο για τους νεαρούς αθλητές, οι οποίοι ελπίζουμε ότι θα μάθουν ότι όταν ο Θεός είναι στη ζωή τους, είναι πάντα το αήττητοι επειδή ο Θεός δεν χάνει ποτέ. "
Ο Κάρι είπε στο FCA για τη στιγμή που άρχισε να ζει για τον Ιησού, και δεν κοίταξε ποτέ πίσω:. "Το θυμάμαι σαν να ήταν χθες, η ημέρα που έδωσα τη ζωή μου στον Χριστό ήμουν στην τετάρτη δημοτικού, και θυμάμαι την ακοή και την κατανόηση του ευαγγελίου του Ιησού Χριστού και το περπάτημα στο μονοπάτι για να δώσω τη ζωή μου σ 'Αυτόν. Οι γονείς μου συνέχισε να ενισχύουν την πίστη μου από εκείνο το σημείο, φροντίζοντας να κατάλαβω τη δέσμευση που μόλις είχα λάβει "
Και για την παρουσία του στο ΝΒΑ, είπε, «ήξερα ότι ο Κύριος με προετοίμαζε για ένα μεγαλύτερο στάδιο εκπροσώπησής Του και να είμαι μια μαρτυρία για Εκείνον στο γήπεδο του μπάσκετ. Θυμήθηκα τη μαμά μου να μου λέει από την πρώτη μέρα στο Davidson (Κολλέγιο) ότι ο Θεός βάζει τους ανθρώπους του σε διάφορους τομείς της ζωής, έτσι ώστε να μπορούν να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους γι 'Αυτόν. Προσπάθησα να χρησιμοποιήσει τον ίδιο χρόνο για τη δόξα Του".
"Ο Θεός μου έδωσε το ταλέντο για να παίξω μπάσκετ για τα προς το ζην, αλλά έχω ακόμα να εργαστώ σκληρά για τη βελτίωσή μου κάθε μέρα. Ξέρω ότι στο μεγάλο σχέδιο των πραγμάτων, αυτό είναι απλά παιχνίδι. Αλλά μου αρέσει ότι το μπάσκετ μου δίνει τις ευκαιρίες να κάνω καλά πράγματα για τους ανθρώπους και να τους επισημαίνω για Εκείνον που πέθανε για τις αμαρτίες μας πάνω στο σταυρό. Ξέρω ότι έχω μια θέση στον Παράδεισο που περιμένει εμένα, εξαιτίας Του και αυτό είναι κάτι που κάνενα γήινο βραβείο ή τρόπαιο δε θα μπορούσε ποτέ να προσπεράσει" είπε.

Από:  ekklisiaonline

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου