''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Ετοιμάζεται το νέο Κανάλι της Κωνσταντινούπολης.

Λεπτομέρειες παρουσιάστηκαν πρόσφατα από την κατασκευή και την οριοθέτηση των σχεδίων για το έργο του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης, αναφέρει η ηλεκτρονική διεύθυνση της τουρκικής εφημερίδας dailysabah.com. Όλες οι μελέτες πραγματοποιούνται  από  ομάδα εμπειρογνωμόνων, που έχουν ως στόχο  την  κατασκευή  ενός έργου  φιλικού στο περιβάλλον και συνάμα σύγχρονου.
Η κατασκευή και η οριοθέτηση των σχεδίων για το έργο αυτό, απαιτεί την δημιουργία ενός τεχνητού επιπέδου σε σχέση με τα ύδατα της θάλασσας , καθώς και την κατασκευή μιας νέας πόλης σε έκταση 95 στρεμμάτων, που θα δοθούν από τον Μητροπολιτικό  Δήμο της Κωνσταντινούπολης .
Οι οικοδομικές άδειες έχουν εκδοθεί  μετά την έγκριση από το  Τουρκικό Υπουργείο Περιβάλλοντος και Χωροταξίας. Το υπουργείο «επιφυλάσσεται» για μια περιοχή που περιλαμβάνεται εντός των συνόρων των περιοχών  Avcilar, Bağcılar, Bakırköy, Arnavutköy, Başakşehir, Esenler, Εγιούπ και Küçükçekmece. Ο πληθυσμός της νέας πόλης αναμένεται να είναι περίπου 500.000. κάτοικοι.
Το έργο του Καναλιού της Κωνσταντινούπολης πρόκειται να κατασκευαστεί στην ευρωπαϊκή πλευρά της πόλης, που συνδέει την Μαύρη Θάλασσα με την Θάλασσα του Μαρμαρά, και  οδηγεί στο Αιγαίο και την Μεσόγειο θάλασσα.
Το έργο σχεδιάζει να διχοτομήσει την ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης, σχηματίζοντας ένα νησί μεταξύ των ηπείρων της Ασίας και της Ευρώπης. Το νησί θα έχει μια ακτογραμμή στην Μαύρη Θάλασσα, την Θάλασσα του Μαρμαρά, και το Βόσπορο. Το νέο κανάλι  ναυσιπλοΐας θα παρακάμπτει εντελώς  τον Βόσπορο. Το νέο έργο στοχεύει στην ελαχιστοποίηση κίνησης των πλοίων στο Βόσπορο. Προορίζεται να είναι έτοιμο για την 100ή επέτειο από την ίδρυση της Τουρκικής Δημοκρατίας το 2023.
Ο κύριος σκοπός του έργου είναι η μείωση της κίνησης των πλοίων από τον Βόσπορο, και η ελαχιστοποίηση των κινδύνων  που συνδέονται κυρίως με  τα δεξαμενόπλοια. Περίπου 56.000 πλοία περνούν ετησίως μέσω του Βοσπόρου, μεταξύ των οποίων 10.000 δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν 145 εκατομμύρια τόνους αργού πετρελαίου. Η Διεθνής πίεση αυξάνεται με την αύξηση της χωρητικότητας των θαλάσσιων μεταφορών, μέσω των τουρκικών στενών, που φέρνει  κινδύνους για την ασφάλεια της θαλάσσιας διέλευσης. Το κανάλι θα βοηθήσει περαιτέρω στην πρόληψη της ρύπανσης, που προκαλείται από μεγάλα πλοία που διέρχονται  ή αγκυροβολούν στην Θάλασσα του Μαρμαρά , πριν από την νότια είσοδο του Βοσπόρου, καταλήγει το τουρκικό δημοσίευμα .
turkey
Σύμφωνα με ανάλυση στο pentapostgam.gr, η κατασκευή αυτού του Καναλιού αυτού δύναται να προκαλέσει ακόμα και πόλεμο μεταξύ της Ρωσίας και της Τουρκίας, και εξηγούμεθα . Ο εκνευρισμός της Μόσχας σχετικά με το έργο αυτό είναι μεγάλος, από τότε που ανακοινώθηκε , καθώς σε περίπτωση που η Τουρκία προχωρήσει, πράγμα που ήδη υλοποιείται, στην κατασκευή της διώρυγας, τότε ο γεωστρατηγικός ρόλος της Ρωσίας θα δεχθεί ένα σοβαρό πλήγμα.
Σήμερα ένα μεγάλο μέρος του ρωσικού πετρελαίου και φυσικού αερίου μεταφέρεται μέσω δεξαμενόπλοιων, που διέρχονται τα Στενά των Δαρδανελλίων και του Βοσπόρου. Αν λοιπόν κατασκευαστεί η εν λόγω διώρυγα, η Μόσχα φοβάται πως θα εκτιναχθούν τα τέλη διέλευσης, προκειμένου να αποσβεστούν τα έξοδα από αυτό το μεγάλο έργο.
Ο δεύτερος και μεγαλύτερος φόβος του Κρεμλίνου αφορά την μέγγενη στην οποία αναγκαστικά θα μπει ο ρωσικός στόλος, που βρίσκεται στον ναύσταθμο της Σεβαστούπολης, καθώς με την κατασκευή της διώρυγας αφενός ο χρόνος αντίδρασις του, και εξόδου του από τα Στενά, θα μειωθεί αισθητά, ενώ αφετέρου το ΝΑΤΟ μέσω της Τουρκίας, θα ελέγχει τις κινήσεις όλων των ρωσικών πολεμικών πλοίων, ακόμα και των υποβρυχίων.
Το σχέδιο προβλέπει επίσης  και την κατασκευή ενός αεροδρομίου, του τρίτου της Κωνστνατινούπολης και του μεγαλύτερου της Τουρκίας- και ενός λιμανιού κοντά στη διώρυγα, δήλωσε ο Ερντογάν, παράλληλα, όρισε το 2023 ως έτος ολοκλήρωσης των εργασιών.
Επισημαίνουμε επίσης ότι η νέα διώρυγα δεν θα την διέπει η συνθήκη του Μοντρέ , η οποία διέπει τον Βόσπορο. Έτσι σε περίπτωση που « μπλοκάρει», λέμε τώρα ο Βόσπορος, να μην επιτραπεί η διέλευση Ρωσικού πολεμικού πλοίου στην Μεσόγειο.
Για αυτό η Ρωσία αναζητά απεγνωσμένα λιμένα στην Μεσόγειο. Καθώς επίσης για αυτό παρά τα οικονομικά προβλήματα που έχει η Πατρίδας , θα  προστρέξουν πολλοί να την δανείσουν . Ότι και να λέει ο  Γερούν Ντάισελμπλουμ, η χώρα μας είναι « μαγαζί γωνία», μόνο αυτός δεν το ξέρει, όλοι οι άλλοι το ξέρουν και καλά μάλιστα.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ: Οι Εβραίοι σφράγισαν τον Πανάγιο Τάφο στα Ιεροσόλυμα για να μην...πέσει!!!


ΜΙΚΡΟ ΣΧΟΛΙΟ: Φυσικά η δικαιολογία που επικαλούνται είναι απλώς Η ΠΡΟΦΑΣΗ. Η ΑΙΤΙΑ; Το ότι ΔΕΝ θέλουν να είναι ανοιχτός ο Πανάγιος Τάφος του Κυρίου μας, απ' όπου κάθε χρόνο ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ βγαίνει το ΑΓΙΟΝ ΦΩΣ!

Γιατί η Ισραηλινή αστυνομία σφράγισε τον Πανάγιο Τάφο στα Ιεροσόλυμα

Ομάδα της Ισραηλινής αστυνομίας στην Ιερουσαλήμ έφθασε χθες Τρίτη στις 10 το πρωί στον Πανάγιο Τάφο κι έκλεισε την πόρτα απαγορεύοντας σε χιλιάδες προσκυνητές να μπουν στο κουβούκλιο και να προσκυνήσουν.
Άνδρες της αστυνομίας μάλιστα έδιωξαν τον κόσμο που περίμενε να μπει στο κουβούκλιο.
Δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο στο ναό και χωρίς να ενημερώσουν κανέναν ούτε καν το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο προχώρησαν σε αποκλεισμό και απαγόρευση των επισκεπτών που βρισκόταν στην περιοχή.
Αμέσως ο αγιοταφίτης που φύλαγε το ναό ειδοποίησε το Πατριαρχείο και ευθύς ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων με αγιοταφίτες πατέρες κατέβηκαν στο ναό για να δουν τι συμβαίνει.

Η ισραηλινή αστυνομία τους ενημέρωσε ότι δε μπορεί κανείς να μπει στον Πανάγιο Τάφο ούτε να προσκυνήσει ούτε καν να τελέσει κάποια θεία τελετή.
Οι πατέρες απεγνωσμένα απαιτούσαν να μάθουν το γιατί και το πως πάρθηκε τέτοια απόφαση χωρίς να την ξέρει το Πατριαρχείο.
ΜΕΤΕΩΡΑ - Οι Αετοφωλιές της Ορθοδοξίας
ΜΕΤΕΩΡΑ - Οι Αετοφωλιές της Ορθοδοξίας
€18.00

Η αστυνομία τους παρουσίασε χαρτιά της εβραϊκής αρχαιολογικής υπηρεσίας που έλεγε ότι πριν από ένα μήνα είχαν περάσει υπάλληλοι της Δημαρχίας και της αρχαιολογικής υπηρεσίας του Ισραήλ και είχαν κρίνει ότι ο Τάφος έπρεπε να σφραγισθεί γιατί θα πέσει.
Όμως οι αρμόδιοι του Πατριαρχείου παρουσίασαν γνωμοδοτήσεις καθηγητών και πανεπιστημίων καθώς και αρχιτεκτόνων που με τις πραγματογνωμοσύνες τους αποδείκνυαν τα αντίθετα από όσα υποστήριζαν οι αρχές του Ισραήλ.
Μάλιστα έδωσαν χαρτιά τα οποία αποδεικνύουν ότι για 100 χρόνια δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.

Μετά από έντονες διαμαρτυρίες και συνεννοήσεις οι αρχές αποχώρησαν για να βρεθεί μια λύση.

Το αξιοπερίεργο είναι πως ξαφνικά αποφάσισαν οι Εβραίοι να σφραγίσουν τον τάφο χωρίς να ειδοποιηθεί το πατριαρχείο και χωρίς να έχουν οι ίδιοι κάποια έρευνα κάνει πριν.
Η έντονη προσπάθειά τους να παρεμβαίνουν κατά διαστήματα στο τυπικό του Πατριαρχείου έχει πραγματικά προκαλέσει πολλές σκέψεις στο Πατριαρχείο στους διπλωμάτες αλλά και στο αρμόδιο υπουργείο.

Ο Πανάγιος Τάφος παρόλα αυτά έμεινε κλειστός για όλη τη μέρα χθες.
- See more at: http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2015/02/blog-post_172.html#sthash.YWYhfToA.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου