Ο οικονομικός διάδρομος Κίνας-Πακιστάν, κόστους 32 δις δολαρίων
Ένα τεράστιο έργο που θα συνδέσει το λιμάνι Γκουαντάρ στο νότιο Πακιστάν με τη δυτική Κίνα και περιλαμβάνει δρόμους, σιδηροδρόμους και αγωγούς πετρελαίου και φυσικού αερίου, δίνοντας τελικά στην Κίνα το ιδιαίτερα πολυπόθητο λιμάνι στον Ινδικό Ωκεανό. Όταν ο διάδρομος τελειώσει, θα χρησιμεύσει ως η κύρια πύλη για το εμπόριο μεταξύ της Κίνας και της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Ο έλεγχος του λιμένα Γκουαντάρ μεταφέρθηκε στην κρατική εταιρεία Διαχείρισης Εξωτερικών Λιμανιών της Κίνας τον Φεβρουάριο του 2013. Νωρίτερα φέτος, συμφωνήθηκε επίσης ένα σχέδιο για την κατασκευή αεροδρομίου στο Γκουαντάρ, καθώς και η τοποθέτηση καλωδίων οπτικών ινών μεταξύ των κινεζικών συνόρων και του Ραβαλπίντι. Ο υψηλής ταχύτητας σιδηρόδρομος της Νιγηρίας, κόστους 13 δις δολαρίων
Τον Μάιο, ο Οργανισμός Κατασκευής Σιδηροδρόμων της Κίνας υπέγραψε συμβόλαιο 7,6 δις λιρών για να δημιουργήσει έναν σιδηρόδρομο υψηλών ταχυτήτων 860 μιλίων σε όλη τη Νιγηρία, για τρένα που ταξιδεύουν με 75 μίλια/ώρα. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τη διαδρομή.
Ο αυτοκινητόδρομος Ανατολικής- Δυτικής Αλγερίας, κόστους 11,1 δις δολαρίων
Για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2007, ένα φιλόδοξο σχέδιο για την κατασκευή ενός δρόμου έξι λωρίδων με διόδια σε όλη την Αλγερία έχει πληγεί από τη σύγχυση και τους ισχυρισμούς για δωροδοκίες και καθυστερήσεις για τους μισθούς των εργαζομένων.
Η Εταιρεία Κατασκευών Σιδηροδρόμων της Κίνας και η CITIC κέρδισαν συμβάσεις για τα τμήματα του αυτοκινητόδρομου, ενώ μια ιαπωνική κοινοπραξία κέρδισε επίσης μια σύμβαση κατασκευής. Όταν ολοκληρωθεί, ο αυτοκινητόδρομος θα καλύπτει 756 μίλια από τα σύνορα του Μαρόκου ως τα σύνορα της Τυνησίας, συνδέοντας παράκτιες πόλεις της Αλγερίας.
Το σχέδιο Μαργαριτάρι της Βαλτικής, κόστους 1,7 δις δολαρίων
Στις ακτές του κόλπου της Φινλανδίας, νοτιο-δυτικά της Αγίας Πετρούπολης, η Κίνα χτίζει μια νέα πόλη για 35.000 κατοίκους. Με 1 δις επενδύσεις από την Εταιρεία Βιομηχανικών Επενδύσεων, το έργο είχε προγραμματιστεί να διαρκέσει από έξι έως οκτώ χρόνια, αλλά έχει επιβραδυνθεί από την οικονομική κρίση. Όταν τελειώσει, η πόλη θα έχει 14.000 διαμερίσματα, πέντε σχολεία και εννέα νηπιαγωγεία, καθώς και εμπορικά κέντρα, εστιατόρια και κινηματογράφους. Ωστόσο, υπήρξε κριτική για τις άθλιες συνθήκες των εργαζόμενων στις κατασκευές και τα προβλήματα με την κυκλοφορία και την πρόσβαση στην πόλη.
Αιολικό πάρκο στο Δυτικό Τέξας, κόστους 1,5 δις δολαρίων
Το 2011, ο όμιλος Shenyang Power υπέγραψε συμφωνία για την ανάπτυξη ενός αιολικού πάρκου 36.000 στρεμμάτων στο Δυτικό Τέξας, ένα από τα μεγαλύτερα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Κινεζικής κατασκευής ανεμογεννήτριες θα τροφοδοτήσουν το εργοστάσιο, το οποίο χρηματοδοτείται με δάνειο 880 εκατ. λιρών από την κινέζικη Export-Import Bank.
Ο υδροηλεκτρικός σταθμός στο Zungeru της Νιγηρίας
Τον περασμένο Ιούλιο, σε μια επίσκεψη στο Πεκίνο, ο νιγηριανός πρόεδρος Γκούντλακ Τζόναθαν συμφώνησε για την κατασκευή ενός φράγματος 700MW στις όχθες του ποταμού Νίγηρα, περίπου 90 μίλια από την Abuja. Η κατασκευή θα διαρκέσει πέντε χρόνια και τα τρία τέταρτα του κόστους θα δανειστούν από την Κίνα στη Νιγηρία για 20 χρόνια, με τόκο 2,5 τοις εκατό.
http://www.businessinsider.com
http://www.antinews.grΈνα τεράστιο έργο που θα συνδέσει το λιμάνι Γκουαντάρ στο νότιο Πακιστάν με τη δυτική Κίνα και περιλαμβάνει δρόμους, σιδηροδρόμους και αγωγούς πετρελαίου και φυσικού αερίου, δίνοντας τελικά στην Κίνα το ιδιαίτερα πολυπόθητο λιμάνι στον Ινδικό Ωκεανό. Όταν ο διάδρομος τελειώσει, θα χρησιμεύσει ως η κύρια πύλη για το εμπόριο μεταξύ της Κίνας και της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. Ο έλεγχος του λιμένα Γκουαντάρ μεταφέρθηκε στην κρατική εταιρεία Διαχείρισης Εξωτερικών Λιμανιών της Κίνας τον Φεβρουάριο του 2013. Νωρίτερα φέτος, συμφωνήθηκε επίσης ένα σχέδιο για την κατασκευή αεροδρομίου στο Γκουαντάρ, καθώς και η τοποθέτηση καλωδίων οπτικών ινών μεταξύ των κινεζικών συνόρων και του Ραβαλπίντι. Ο υψηλής ταχύτητας σιδηρόδρομος της Νιγηρίας, κόστους 13 δις δολαρίων
Τον Μάιο, ο Οργανισμός Κατασκευής Σιδηροδρόμων της Κίνας υπέγραψε συμβόλαιο 7,6 δις λιρών για να δημιουργήσει έναν σιδηρόδρομο υψηλών ταχυτήτων 860 μιλίων σε όλη τη Νιγηρία, για τρένα που ταξιδεύουν με 75 μίλια/ώρα. Μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για τη διαδρομή.
Ο αυτοκινητόδρομος Ανατολικής- Δυτικής Αλγερίας, κόστους 11,1 δις δολαρίων
Για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2007, ένα φιλόδοξο σχέδιο για την κατασκευή ενός δρόμου έξι λωρίδων με διόδια σε όλη την Αλγερία έχει πληγεί από τη σύγχυση και τους ισχυρισμούς για δωροδοκίες και καθυστερήσεις για τους μισθούς των εργαζομένων.
Η Εταιρεία Κατασκευών Σιδηροδρόμων της Κίνας και η CITIC κέρδισαν συμβάσεις για τα τμήματα του αυτοκινητόδρομου, ενώ μια ιαπωνική κοινοπραξία κέρδισε επίσης μια σύμβαση κατασκευής. Όταν ολοκληρωθεί, ο αυτοκινητόδρομος θα καλύπτει 756 μίλια από τα σύνορα του Μαρόκου ως τα σύνορα της Τυνησίας, συνδέοντας παράκτιες πόλεις της Αλγερίας.
Το σχέδιο Μαργαριτάρι της Βαλτικής, κόστους 1,7 δις δολαρίων
Στις ακτές του κόλπου της Φινλανδίας, νοτιο-δυτικά της Αγίας Πετρούπολης, η Κίνα χτίζει μια νέα πόλη για 35.000 κατοίκους. Με 1 δις επενδύσεις από την Εταιρεία Βιομηχανικών Επενδύσεων, το έργο είχε προγραμματιστεί να διαρκέσει από έξι έως οκτώ χρόνια, αλλά έχει επιβραδυνθεί από την οικονομική κρίση. Όταν τελειώσει, η πόλη θα έχει 14.000 διαμερίσματα, πέντε σχολεία και εννέα νηπιαγωγεία, καθώς και εμπορικά κέντρα, εστιατόρια και κινηματογράφους. Ωστόσο, υπήρξε κριτική για τις άθλιες συνθήκες των εργαζόμενων στις κατασκευές και τα προβλήματα με την κυκλοφορία και την πρόσβαση στην πόλη.
Αιολικό πάρκο στο Δυτικό Τέξας, κόστους 1,5 δις δολαρίων
Το 2011, ο όμιλος Shenyang Power υπέγραψε συμφωνία για την ανάπτυξη ενός αιολικού πάρκου 36.000 στρεμμάτων στο Δυτικό Τέξας, ένα από τα μεγαλύτερα στις Ηνωμένες Πολιτείες. Κινεζικής κατασκευής ανεμογεννήτριες θα τροφοδοτήσουν το εργοστάσιο, το οποίο χρηματοδοτείται με δάνειο 880 εκατ. λιρών από την κινέζικη Export-Import Bank.
Ο υδροηλεκτρικός σταθμός στο Zungeru της Νιγηρίας
Τον περασμένο Ιούλιο, σε μια επίσκεψη στο Πεκίνο, ο νιγηριανός πρόεδρος Γκούντλακ Τζόναθαν συμφώνησε για την κατασκευή ενός φράγματος 700MW στις όχθες του ποταμού Νίγηρα, περίπου 90 μίλια από την Abuja. Η κατασκευή θα διαρκέσει πέντε χρόνια και τα τρία τέταρτα του κόστους θα δανειστούν από την Κίνα στη Νιγηρία για 20 χρόνια, με τόκο 2,5 τοις εκατό.
http://www.businessinsider.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου