''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Κυριακή, 27 Ιουλίου 2014

Σε θέσεις μάχης οι Ένοπλες Δυνάμεις για την άσκηση «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2014»

Σε θέσεις μάχης οι Ένοπλες Δυνάμεις για την άσκηση «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2014»
Σε αυξημένη ετοιμότητα βρίσκονται τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων ενόψει της στρατιωτικής άσκησης «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2014».
Σύμφωνα με πηγές του ΥΕΘΑ η συγκεκριμένη άσκηση θα είναι διαφορετική από τις άλλες με πολλές απαιτήσεις «αφού θα έχουμε ακόμη και Επιστράτευση Εφέδρων στην Πολεμική Αεροπορία !
Σύμφωνα με διαταγή -ανακοίνωση του ΓΕΑ:

Ποντιακή παράδοση. Πόσο καλά τη γνωρίζουμε;

Ο Πόντος και η σημασία των συνόρων
Ο Πόντος, ως γεωγραφικός όρος, έχει καθιερωθεί να προσδιορίζει τα νοτιοανατολικά παράλια του Ευξείνου Πόντου. Άκρο προς τη Δύση θεωρείται η περιφέρεια της Σινώπης, το ανατολικό του σύνορο τοποθετείται λίγα χιλιόμετρα πριν το Βατούμ της σημερινής Γεωργίας, ενώ τα νότια σύνορά του περνούν νότια των πόλεων Αμάσεια, Τοκάτη, Νικόπολη και Αργυρούπολη.
Η οριοθέτηση αυτή δεν είναι τίποτα άλλο από τα σύνορα που χαράχθηκαν στον χάρτη στις αρχές του 20ού αιώνα, για να περιλάβουν το διεκδικούμενο μεταξύ 1918 και 1922 ανεξάρτητο ποντιακό κράτος στην περιοχή (Εικ. 1). Είναι προφανές ότι τα σύνορα αυτά (όπως και κάθε άλλωστε πολιτικό σύνορο) δεν συνιστούν και πολιτισμικό όριο. Εκτός των συνόρων λοιπόν αυτών, τόσο νότια όσο και δυτικά, κατοικούσαν χριστιανικοί πληθυσμοί, που αποτελούσαν φυσιολογικά την πολιτισμική συνέχεια των εντός των συνόρων χριστιανικών πληθυσμών. Ερευνώντας επομένως τον πολιτισμό των χριστιανικών πληθυσμών της περιοχής, είναι σωστό να δούμε την περιοχή χωρίς σύνορα, μέσα στον ενιαίο ευρύτερο χώρο της, όπου τα πολιτισμικά δεδομένα ορίζονται περισσότερο από τα κέντρα έλξης και επιρροής (αστικά κέντρα), και τα γεωφυσικά, γεωγραφικά, κοινωνικοοικονομικά και εθνολογικά δεδομένα της περιοχής.
pontosR
Εικ. 1: Χάρτης με τα όρια του διεκδικούμενου μεταξύ 1918 και 1922
ποντιακού κράτους (Έκδοση Επιτροπής Ποντιακών Μελετών).

Είναι οι άγιοί μας ”Πανταχού παρόντες”;

pantaxou_paron-604x330
Από τον Μέγα Βασίλειο μαθαίνουμε ότι οι άγιοι...
“Πανταχού προφθάνουν, όχι όμως κατά φύση και ουσία”.
Σε πολλά μέρη μπορούν να βρίσκονται τα πνεύματα και οι ψυχές των Αγίων, για αυτό και ενεργούν ταυτόχρονα με διάφορους τρόπους και σε διάφορους τόπους, δια της θείας Χάριτος.

Πτήσεις "μυστήριο" από uav's σε Έβρο και νησιά του Αιγαίου

Πτήσεις "μυστήριο" από uav's σε Έβρο και νησιά του Αιγαίου
Πτήσεις “μυστήριο” στη μεθόριο του Έβρου, αλλά και σε ακριτικά νησιά, έχουν προκαλέσει ανησυχίες στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Την περασμένη εβδομάδα αναφέρθηκαν από φυλάκια της ελληνοτουρκικής μεθορίου στον Έβρο επτά περιπτώσεις πτήσεων από “μη επανδρωμένα αεροσκάφη” (uav) . Ανάλογες αναφορές υπήρξαν και από το Αιγαίο.

Ο γιός του Τούρκου που χάθηκε στο Αιγαίο το 1996 με F 16 γίνεται πιλότος!

Ο γιός του Τούρκου που χάθηκε στο Αιγαίο το 1996 με F 16 γίνεται πιλότος!
Επιμέλεια Λ. ΛΙΓΟΥΡΙΩΤΗΣ
Στην Aκαδημία της τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας (HK Üniversitesi’ni) εισήχθη ο γιος του Τούρκου πιλότου του F-16 Ναΐλ Ερντογάν που έπεσε στο Αιγαίο δυτικά της Χίου το 1996 και έκτοτε τα συντρίμμια του αεροσκάφους του και η σορός του δεν έχει βρεθεί, παρά τις πρόσφατες έρευνες που έκανε η Τουρκία.

Το Βυζάντιο, το Ελλαδικό Κράτος και εμείς ... οι αλήθειες που καίνε

Το Βυζάντιο, το Ελλαδικό Κράτος και εμείς
 
            H Μαριάννα Κορομηλά είναι ιστορικός και συγγραφέας. Το παρακάτω κείμενο είναι από μια ομιλίας της. Είναι γεμάτο από αλήθειες που καίνε... , για την υποβάθμιση-υποτίμηση και την προσπάθεια αποσιώπησης του βυζαντινού παρελθόντος, για τις διαστρεβλώσεις και την αμηχανία που ακόμη και σήμερα έχουν πολλοί νεοέλληνες για το Βυζάντιο, για τους πρόσφυγες, για το πατριαρχείο και την ελληνική εκκλησία,για ...για... για... ουσιαστικά διατρέχει ολόκληρη την ιστορία του νέου ελληνικού κράτους.

Λουκάς Νοταράς : ένας μάρτυρας της Αλώσεως

           Η συγκινητική ιστορία του Μεγάλου Δούκα Λουκά Νοταρά, που προτίμησε το μαρτύριο αντί να παραδώσει τον δεκατετράχρονο γιο του στην ασέλγεια του Σουλτάνου… ζήτησε να θανατωθεί πρώτα ο γιος του και έπειτα ο ίδιος…
Λουκάς Νοταράς. Βυζαντινός αξιωματούχος, ο τελευταίος «μέγας δουξ» της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Χαλκογραφία (Αθήνα, Μουσείο Μπενάκη). greekencyclopedia.com 
Λουκάς Νοταράς. Βυζαντινός αξιωματούχος, ο τελευταίος «μέγας δουξ» της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Χαλκογραφία (Αθήνα, Μουσείο Μπενάκη).

Παγκόσμιο Κύπελλο: Κανονικά στη Ρωσία το 2018

Η FIFA ξεκαθάρισε πως το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018 θα διεξαχθεί κανονικά στη Ρωσία παρά την κρίσιμη κατάσταση που επικρατεί.

Αρκετοί ήταν οι παράγοντες της FIFA τις τελευταίες ημέρες που έκαναν λόγο για λανθασμένη απόφαση της Παγκόσμιας ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας για να αναλάβει το Μουντιάλ του 2018 η Ρωσία, λόγω της κατάστασης που επικρατεί στη χώρα.

Να πίνετε νερό κάθε πρωί με άδειο στομάχι

Να πίνετε νερό κάθε πρωί με άδειο στομάχι
Αναμφίβολα όταν πίνουμε αρκετή ποσότητα νερού κάθε μέρα απολαμβάνουμε πολλά πλεονεκτήματα.
Όταν όμως πίνουμε νερό κάθε πρωί με άδειο στομάχι τότε αυξάνονται οι θετικές επιδράσεις του νερού στον οργανισμό μας για πολλούς και διαφόρους λόγους:

Γάζα. Χίλιοι μουσουλμάνοι πρόσφυγες σε εκκλησία ορθοδόξων: «Ο θεός να ευλογεί τους χριστιανούς. Μόνον αυτοί κάνουν κάτι για εμάς».


Το γύρο του κόσμου κάνει η στάση της Ελληνορθοδοξίας στη Γάζα που... άνοιξε τις πόρτες για την προστασία των Παλαιστινίων!

Η Επιλογή της Ευτυχίας...

Ήταν κάποτε μια γριούλα που αφού γέρασε αρκετά αποφάσισε πως καλύτερα θα ήταν για την ίδια, να μπει σε κέντρο φροντίδας ηλικιωμένων ατόμων. Έτσι ετοίμασε μια μικρή βαλίτσα και... με ένα ταξί πήγε. Η νοσοκόμα που γνώριζε για την άφιξη της, την πλησίασε και της είπε:

Ιστορικού Υλισμού μονοκρατορία

                      Ιστορικού Υλισμού μονοκρατορία

(Ο ιστορικός υλισμός είναι η υλιστική αντίληψη της Ιστορίας. Προέκταση των αρχών του διαλεκτικού υλισμού στη μελέτη της κοινωνικής ζωής και εφαρμογή αυτών των αρχών στα κοινωνικά φαινόμενα.
Πρόκειται για μαρξιστική θεωρία, στο πλαίσιο της ιστορικής έρευνας, που στηρίζεται στο γεγονός ότι η δομή της κοινωνίας μεταβάλλεαι διαρκώς, ενώ οι αντιφάσεις και οι αντιθέσεις προκαλούν δομικές αλλαγές. Έτσι, σε αντίθεση με την ιδεαλιστική προσέγγιση της ιστορίας, ο ιστορικός υλισμός υποστηρίζει ότι η ιστορία του ανθρώπινου πνεύματος καθορίζεται από τη μεταβολή της οικονομικής κατάστασης ενός λαού ή μιας εποχής. Συνεπώς, προκύπτει ότι η μελέτη της εξέλιξης της κοινωνίας πρέπει να ξεκινά από τους τρόπους και τις σχέσεις παραγωγής και όχι από τους θεσμούς και τις «ιδέες».)