''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Ο Θεός σου είναι μεγάλος ή μικρός;

Ο Θεός σου είναι μεγάλος ή μικρός;
Ένας που καμώνονταν τον πολύ σοφό συνάντησε κάποτε στο δρόμο του έναν απλοϊκό χωρικό που πήγαινε στην εκκλησία.

- Για που με το καλό; τον ρώτησε.
- Πάω στην εκκλησία,του απάντησε ο χωρικός.
- Και δε μου λές, του λέει ειρωνικά ο σοφός. Μήπως ξέρεις να μου πείς, ο Θεός σου είναι μεγάλος η μικρός;
- Κι από τα δύο.
- Δε γίνεται να είναι και τα δύο!
- Γίνεται, κύριε.
Να, είναι τόσο μεγάλος, που δεν τον χωρούν ούτε οι ουρανοί, αλλά και τόσο μικρός, που μπορεί να κατοικεί μέσα στην καρδιά μου.
Κι ο σοφός τα’χασε με τη σοφή απάντηση του απλοϊκού μα πιστού χωρικού.

Από  eikonografies.gr

Σ' αγαπώ σημαίνει...

  • Από imverias.blogspot.gr
Σ' αγαπώ σημαίνει...
 
Αρχιμ. Παύλος Παπαδόπουλος
Η αγάπη «ου ζητεί τα εαυτής» (Κορ.Α’ 13,4)
Κι όμως το δικό μας «σ’ αγαπώ» τις πιο πολλές φορές σημαίνει, «εσύ μου ανήκεις».
Ενώ «σ’αγαπώ» θα έπρεπε να σημαίνει «εγώ σου ανήκω».
Σκεφτείτε ότι πολλές φορές λέμε σε κάποιον χαριτολογώντας «σ’αγαπώ τόσο πολύ που θέλω να σε φάω», ενώ ο πραγματικά αγαπών άνθρωπος θα έλεγε «σ’αγαπώ τόσο πολύ που εάν θέλεις μπορείς ακόμα και να με φας».
Αυτό δεν κάνει και ο Χριστός μας;
Μας λέγει «Λάβετε φάγετε...», «Πίετε εξ αυτού πάντες...».
Ο Χριστός μας προσφέρεται εις βρώσιν και πόσιν. "Εις άφεσιν αμαρτιών και εις ζωήν την αιώνιον". Τόσο πολύ μας αγαπά...
Αυτή είναι αγάπη, αυτό σημαίνει τελικά «σ’αγαπώ».
- See more at: http://ekklisiaonline.gr/arxontariki/item/11104-s-agapo-simainei#sthash.bwAWKBbB.dpuf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου