του Ιωάννη Κορνιλάκη
Αγαπητοί φίλοι και φίλες, μπορούμε πλέον να βγούμε στους δρόμους. Η ανάπτυξη στην χώρα μας δεν είναι πλέον προ των πυλών. Προσέξτε μην την κουτουλήσετε γιατί έχει διαβεί πλέον το κατώφλι μας. Πανηγυρίστε γιατί πλέον σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αρχίζουν οι επενδύσεις σε αποτεφρωτήρια νεκρών. Ο νόμος έχει ψηφιστεί απ’ το 2006, το Προεδρικό Διάταγμα απ’ το 2009, η κοινή υπουργική απόφαση απ’ το 2010. Απέμενε το σφύριγμα του αφέτη, για να ξεκινήσουν οι επενδυτές-αποτεφρωτές. Και το σφύριγμα μόλις ήχησε. Μπορούν στο εξής να αναζητηθούν οι κατάλληλοι χώροι απ’ τους ενδιαφερόμενους, για να στήσουν τις «επιχειρήσεις» τους.
Αγαπητοί φίλοι και φίλες, μπορούμε πλέον να βγούμε στους δρόμους. Η ανάπτυξη στην χώρα μας δεν είναι πλέον προ των πυλών. Προσέξτε μην την κουτουλήσετε γιατί έχει διαβεί πλέον το κατώφλι μας. Πανηγυρίστε γιατί πλέον σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αρχίζουν οι επενδύσεις σε αποτεφρωτήρια νεκρών. Ο νόμος έχει ψηφιστεί απ’ το 2006, το Προεδρικό Διάταγμα απ’ το 2009, η κοινή υπουργική απόφαση απ’ το 2010. Απέμενε το σφύριγμα του αφέτη, για να ξεκινήσουν οι επενδυτές-αποτεφρωτές. Και το σφύριγμα μόλις ήχησε. Μπορούν στο εξής να αναζητηθούν οι κατάλληλοι χώροι απ’ τους ενδιαφερόμενους, για να στήσουν τις «επιχειρήσεις» τους.
Σε όλη αυτή την ιστορία-επένδυση με ενοχλούν κάποια πράγματα, που
βεβαίως δεν έχουν να κάνουν με τις προσωπικές επιθυμίες του καθενός.
Όποιος θέλει να καεί (υποπτεύομαι μετά θάνατον), και όποιος επιθυμεί να
κάψει και τους ήδη νεκρούς συγγενείς του είναι αποκλειστικά δική του
επιλογή, και απ’ την στιγμή που δεν ενοχλεί, η επιλογή του είναι και
σεβαστή. Το πρώτο που με ενοχλεί είναι και η ταυτόχρονη επιθυμία τους οι
κεκαυμένοι νεκροί να τυγχάνουν και Εξοδίου Ακολουθίας απ’ την Εκκλησία
μας. Θα τρελαθούμε τελείως. Από την μια δεν αναγνωρίζουν ( και δικαίωμα
τους ), το Χριστιανικό Δόγμα που πιστεύει στην Ανάσταση των ψυχών αλλά
και των σωμάτων, και απ’ την άλλη διεκδικούν (αυτό δεν είναι δικαίωμα
τους), Εξόδιο Ακολουθία. Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
Στο σημείο αυτό και παρ’ ότι η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά, η Ιεραρχία της Εκκλησίας μας θα πρέπει να αγρυπνά, γιατί μια ανάλογη Εξόδιος Ακολουθία είναι Δούρειος Ίππος… Εύχομαι να μην αναζητούμε αύριο έναν νέο Μάρκο Ευγενικό…
Το δεύτερο που με ενοχλεί είναι ότι ο νόμος πέρασε απ’ το (Ελληνικό;) Κοινοβούλιο. Τώρα θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποια-κάποιος. Αυτό σε μάρανε; Τόσοι και τόσοι αντισυνταγματικοί νόμοι έχουν περάσει απ’ το συγκεκριμένο κοινοβούλιο.(το κ επίτηδες μικρό). Θα απαντήσω ναι αυτό με μάρανε, γιατί ειδικά αυτός ο νόμος έρχεται σε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ σύγκρουση με το Προοίμιο του Ελληνικού Συντάγματος (Εις το Όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος. Και για όποιον δεν γνωρίζει την Βαρύτητα ενός Προοιμίου έχει δίκιο να ισχυρίζεται ότι νομίζει. Το Προοίμιο όμως σημαίνει ότι όλα τα υπόλοιπα άρθρα που ακολουθούν, στηρίζονται στην Βασική Αλήθεια του, την προϋποθέτουν, ώστε δια των άρθρων αυτών του Συντάγματος, το Κοινοβούλιο να συμμορφώνει τους νόμους που ψηφίζει. Εάν δεν μας αρέσει το Σύνταγμα ας το αλλάξουμε, αλλά μέχρι τότε ας δείξουμε το σεβασμό μας τουλάχιστον στο Προοίμιο, που παρεπιπτόντως στέκει εκεί απ’ το Πρώτο Σύνταγμα της Επιδαύρου το 1822.
Το τρίτο που με προβληματίζει είναι οι Εθνοπατέρες, οι υπουργοί, και οι κάθε λογής Καμίνηδες και Μπουτάρηδες, από ποιο πολιτισμικό παρελθόν εμπνέονται. Αγνοούν τον Πρώτο Πολιτισμό της Ευρώπης; Αγνοούν τον Μινωϊκό Πολιτισμό της Κρήτης; Αγνοούν τον Μυκηναϊκό Πολιτισμό; Αγνοούν τον Πολιτισμό της Αρχαίας Αθήνας; ( Μια κλεφτή έστω, ματιά στον Επιτάφιο Λόγο του Περικλή, για τους πρώτους νεκρούς Αθηναίους του Πελοποννησιακού πολέμου, θα μπορούσε να τους πείσει ότι δεν είναι ο γιαλός στραβός). Δίκαια θα πει κάποιος τι γράφω τώρα… Σε όλους αυτούς τους ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ πολιτισμούς η ταφή των νεκρών και υποχρεωτική ήταν, αλλά και συνοδευόταν με ανάλογες Ιερές Τελετουργίες. Ακόμη και τα λαμόγια δικαιούνταν ταφής, έστω κι’ αν εξ’ αιτίας της λαμογιάς τους η ταφή γινόταν έξω της Πόλης ( Πλάτων Νόμοι).
Τελικά είχε δίκιο ο Αντισθένης, ότι η εκπαίδευση θα πρέπει να ξεκινά απ΄την μελέτη των ονομάτων. Καμίνης είναι το επώνυμο του Δημάρχου της Αθήνας. Το καμίνι των νεκρών έχει σημαία του… Ολοκληρώνοντας θα επαναλάβω τα λόγια Εκείνου που με την καύση των νεκρών υβρίζουν. Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν…Όμως δεν μπορώ να μην μοιραστώ τον προβληματισμό μου σχετικά με τον Λιακόπουλο. Βρέ μπας και έχει δίκιο και ζούν ανάμεσα μας; Σεβασμός επομένως στις μειοψηφίες και στις επιλογές τους, αλλά ρε γαμώτο τι θα γίνει με τον σεβασμό των πλειοψηφιών;
ΥΓ .1. Οι τόποι καύσης αναζητούνται εκτός Πόλεων. ( Η απάντηση στο κείμενο…)
Από
tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Στο σημείο αυτό και παρ’ ότι η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά, η Ιεραρχία της Εκκλησίας μας θα πρέπει να αγρυπνά, γιατί μια ανάλογη Εξόδιος Ακολουθία είναι Δούρειος Ίππος… Εύχομαι να μην αναζητούμε αύριο έναν νέο Μάρκο Ευγενικό…
Το δεύτερο που με ενοχλεί είναι ότι ο νόμος πέρασε απ’ το (Ελληνικό;) Κοινοβούλιο. Τώρα θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποια-κάποιος. Αυτό σε μάρανε; Τόσοι και τόσοι αντισυνταγματικοί νόμοι έχουν περάσει απ’ το συγκεκριμένο κοινοβούλιο.(το κ επίτηδες μικρό). Θα απαντήσω ναι αυτό με μάρανε, γιατί ειδικά αυτός ο νόμος έρχεται σε ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ σύγκρουση με το Προοίμιο του Ελληνικού Συντάγματος (Εις το Όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος. Και για όποιον δεν γνωρίζει την Βαρύτητα ενός Προοιμίου έχει δίκιο να ισχυρίζεται ότι νομίζει. Το Προοίμιο όμως σημαίνει ότι όλα τα υπόλοιπα άρθρα που ακολουθούν, στηρίζονται στην Βασική Αλήθεια του, την προϋποθέτουν, ώστε δια των άρθρων αυτών του Συντάγματος, το Κοινοβούλιο να συμμορφώνει τους νόμους που ψηφίζει. Εάν δεν μας αρέσει το Σύνταγμα ας το αλλάξουμε, αλλά μέχρι τότε ας δείξουμε το σεβασμό μας τουλάχιστον στο Προοίμιο, που παρεπιπτόντως στέκει εκεί απ’ το Πρώτο Σύνταγμα της Επιδαύρου το 1822.
Το τρίτο που με προβληματίζει είναι οι Εθνοπατέρες, οι υπουργοί, και οι κάθε λογής Καμίνηδες και Μπουτάρηδες, από ποιο πολιτισμικό παρελθόν εμπνέονται. Αγνοούν τον Πρώτο Πολιτισμό της Ευρώπης; Αγνοούν τον Μινωϊκό Πολιτισμό της Κρήτης; Αγνοούν τον Μυκηναϊκό Πολιτισμό; Αγνοούν τον Πολιτισμό της Αρχαίας Αθήνας; ( Μια κλεφτή έστω, ματιά στον Επιτάφιο Λόγο του Περικλή, για τους πρώτους νεκρούς Αθηναίους του Πελοποννησιακού πολέμου, θα μπορούσε να τους πείσει ότι δεν είναι ο γιαλός στραβός). Δίκαια θα πει κάποιος τι γράφω τώρα… Σε όλους αυτούς τους ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ πολιτισμούς η ταφή των νεκρών και υποχρεωτική ήταν, αλλά και συνοδευόταν με ανάλογες Ιερές Τελετουργίες. Ακόμη και τα λαμόγια δικαιούνταν ταφής, έστω κι’ αν εξ’ αιτίας της λαμογιάς τους η ταφή γινόταν έξω της Πόλης ( Πλάτων Νόμοι).
Τελικά είχε δίκιο ο Αντισθένης, ότι η εκπαίδευση θα πρέπει να ξεκινά απ΄την μελέτη των ονομάτων. Καμίνης είναι το επώνυμο του Δημάρχου της Αθήνας. Το καμίνι των νεκρών έχει σημαία του… Ολοκληρώνοντας θα επαναλάβω τα λόγια Εκείνου που με την καύση των νεκρών υβρίζουν. Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν…Όμως δεν μπορώ να μην μοιραστώ τον προβληματισμό μου σχετικά με τον Λιακόπουλο. Βρέ μπας και έχει δίκιο και ζούν ανάμεσα μας; Σεβασμός επομένως στις μειοψηφίες και στις επιλογές τους, αλλά ρε γαμώτο τι θα γίνει με τον σεβασμό των πλειοψηφιών;
ΥΓ .1. Οι τόποι καύσης αναζητούνται εκτός Πόλεων. ( Η απάντηση στο κείμενο…)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου