Τέτοια κατάσταση πραγματικά δεν έχει ξαναζήσει η ανθρωπότητα, σε καιρό ειρήνης.
Συνοπτικά αυτή τη στιγμή η κατάσταση που επικρατεί:
Η Virgin απέλυσε πάνω από 3000 ανθρώπους, μεταξύ των οποίων 600 πιλότοι.
Η Virgin της Αυστραλίας κατέθεσε αίτηση για πτώχευση.
Η Air Mautirius, εισήλθε σε αναγκαστική διαχείριση.
Η South African airways, πτώχευσε.
Η FINNAIR, επιστρέφει 12 αεροπλάνα και απολύει 2400 εργαζόμενους.
Η YOU καθηλώνει 22 αεροπλάνα και απολύει 4100 εργαζόμενους.
Η Ράιανερ καθηλώνει 113 αεροπλάνα, απολύει 900 πιλότους την παρούσα στιγμή και προαναγγέλλει 450 απολύσεις πιλότων τους ερχόμενους μήνες.
Η Norwegian ακυρώνει πλήρως τις μακρινές πτήσεις. Τα 787 επιστρέφονται.
Η SAS, επιστρέφει 14 αεροπλάνα, και απολύει 520 πιλότους. Οι Σκανδιναβοί μελετούν σχέδιο ρευστοποίησης για την Norwegian και την SAS, ώστε να φτιάξουν μία νέα εταιρεία από τις στάχτες τους.
Οι αιθιοπικές αερογραμμές ακυρώνουν 18 παραγγελίες για Α 350, καθηλώνουν 10 Α 380 και 10 Μπόινγκ 787. Απολύουν παράλληλα 720 εργαζόμενους.
Η Emirates καθηλώνει 38 Α380 και ακυρώνει όλες τις παραγγελίες για το Μπόινγκ 777x, ήτοι 150 αεροσκάφη, τα μεγαλύτερα του τύπου. Μάλιστα καλούν όλους τους εργαζόμενους άνω των 56 ετών να συνταξιοδοτηθούν.
Η WIZZAIR επιστρέφει 32 Α320 απολύοντας 1200 εργαζόμενους, μεταξύ των οποίων 200 πιλοτοι. Τους ερχόμενους μήνες έχει προγραμματίσει άλλες 430 απολύσεις. Οι εργαζόμενοι που θα παραμείνουν θα υποστούν 30% μείωση μισθού.
Η μητρική της British airways, IAG, εγκαταλείπει το σχέδιο εξαγοράς της air Europa και πληρώνει 40 εκατομμύρια € αποζημίωση γι’ αυτό. Η IAG Iberia, καθηλώνει 56 αεροσκάφη. Η IAG British Airways καθηλώνει 34 αεροσκάφη. Καλεί επίσης όλους τους εργαζόμενους άνω των 58 ετών να παραιτηθούν.
Η Luxair μειώνει το στόλο της αλλά και το προσωπικό της στο μισό.
Η CSA σταματά τις μακρινές πτήσεις και κρατά μόλις πέντε αεροσκάφη μέσου βεληνεκούς.
Η Eurowings πτώχευσε.
Η Lufthansa σχεδιάζει να καθηλώσει 72 αεροσκάφη.
Η HOP μελετά την πιθανότητα να μειώσει το στόλο της και το προσωπικό κατά το ήμισυ.
Η Brussels Airlines ομοίως.
Επιπλέον, 60 νέα αεροσκάφη στα υπόστεγα της Airbus, χωρίς αγοραστές αφού πρόκειται για ακυρώσεις παραγγελιών, μεταξύ των οποίων 18 Α350.
Οι γενικότερες προβλέψεις μιλούν για 8000 καθηλωμένα αεροσκάφη μέχρι το Σεπτέμβριο. Με έναν μέσο όρο 5,8 άτομα ανά αεροσκάφος, γεγονός που θα επιφέρει πάνω από 90.000 ανέργους πιλότους παγκοσμίως.
Πραγματικός όλεθρος.
ΣΧΟΛΙΟ Και φανταστείτε μόνο πόσα άλλα επαγγέλματα και εταιρείες αλυσιδωτά πλήγονται από αυτές τις ανακοινώσεις....
πηγή http://koukfamily.blogspot.com
Συνοπτικά αυτή τη στιγμή η κατάσταση που επικρατεί:
Η Virgin απέλυσε πάνω από 3000 ανθρώπους, μεταξύ των οποίων 600 πιλότοι.
Η Virgin της Αυστραλίας κατέθεσε αίτηση για πτώχευση.
Η Air Mautirius, εισήλθε σε αναγκαστική διαχείριση.
Η South African airways, πτώχευσε.
Η FINNAIR, επιστρέφει 12 αεροπλάνα και απολύει 2400 εργαζόμενους.
Η YOU καθηλώνει 22 αεροπλάνα και απολύει 4100 εργαζόμενους.
Η Ράιανερ καθηλώνει 113 αεροπλάνα, απολύει 900 πιλότους την παρούσα στιγμή και προαναγγέλλει 450 απολύσεις πιλότων τους ερχόμενους μήνες.
Η Norwegian ακυρώνει πλήρως τις μακρινές πτήσεις. Τα 787 επιστρέφονται.
Η SAS, επιστρέφει 14 αεροπλάνα, και απολύει 520 πιλότους. Οι Σκανδιναβοί μελετούν σχέδιο ρευστοποίησης για την Norwegian και την SAS, ώστε να φτιάξουν μία νέα εταιρεία από τις στάχτες τους.
Οι αιθιοπικές αερογραμμές ακυρώνουν 18 παραγγελίες για Α 350, καθηλώνουν 10 Α 380 και 10 Μπόινγκ 787. Απολύουν παράλληλα 720 εργαζόμενους.
Η Emirates καθηλώνει 38 Α380 και ακυρώνει όλες τις παραγγελίες για το Μπόινγκ 777x, ήτοι 150 αεροσκάφη, τα μεγαλύτερα του τύπου. Μάλιστα καλούν όλους τους εργαζόμενους άνω των 56 ετών να συνταξιοδοτηθούν.
Η WIZZAIR επιστρέφει 32 Α320 απολύοντας 1200 εργαζόμενους, μεταξύ των οποίων 200 πιλοτοι. Τους ερχόμενους μήνες έχει προγραμματίσει άλλες 430 απολύσεις. Οι εργαζόμενοι που θα παραμείνουν θα υποστούν 30% μείωση μισθού.
Η μητρική της British airways, IAG, εγκαταλείπει το σχέδιο εξαγοράς της air Europa και πληρώνει 40 εκατομμύρια € αποζημίωση γι’ αυτό. Η IAG Iberia, καθηλώνει 56 αεροσκάφη. Η IAG British Airways καθηλώνει 34 αεροσκάφη. Καλεί επίσης όλους τους εργαζόμενους άνω των 58 ετών να παραιτηθούν.
Η Luxair μειώνει το στόλο της αλλά και το προσωπικό της στο μισό.
Η CSA σταματά τις μακρινές πτήσεις και κρατά μόλις πέντε αεροσκάφη μέσου βεληνεκούς.
Η Eurowings πτώχευσε.
Η Lufthansa σχεδιάζει να καθηλώσει 72 αεροσκάφη.
Η HOP μελετά την πιθανότητα να μειώσει το στόλο της και το προσωπικό κατά το ήμισυ.
Η Brussels Airlines ομοίως.
Επιπλέον, 60 νέα αεροσκάφη στα υπόστεγα της Airbus, χωρίς αγοραστές αφού πρόκειται για ακυρώσεις παραγγελιών, μεταξύ των οποίων 18 Α350.
Οι γενικότερες προβλέψεις μιλούν για 8000 καθηλωμένα αεροσκάφη μέχρι το Σεπτέμβριο. Με έναν μέσο όρο 5,8 άτομα ανά αεροσκάφος, γεγονός που θα επιφέρει πάνω από 90.000 ανέργους πιλότους παγκοσμίως.
Πραγματικός όλεθρος.
ΣΧΟΛΙΟ Και φανταστείτε μόνο πόσα άλλα επαγγέλματα και εταιρείες αλυσιδωτά πλήγονται από αυτές τις ανακοινώσεις....
πηγή http://koukfamily.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου