Σχόλιο ἀπὸ τὴν ὁμάδα Viber "Νεότητα ΕΡΩ"
(Γιὰ νὰ συνδεθεῖτε με τήν κινητή σας συσκευή ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ)
Ὄχι,
κ. Αγγελοπούλου. Ἐμεῖς ἔχουμε τὸν πατρο-Κοσμᾶ, τὸν Ἀθανάσιο τὸν Πάριο,
τοὺς Κολλυβάδες Πατέρες ἀλλὰ καὶ τὸν Μακρυγιάννη, τὸν Κολοκοτρώνη καὶ
τὸν Ἀθανάσιο Διάκο ποὺ ἀναφώνησαν τὸ «πρῶτα ὑπὲρ Πίστεως καὶ ἔπειτα ὑπὲρ
Πατρίδος»! Γι' αὐτὸ καὶ στὸ Σύνταγμα τῆς Ἐπιδαύρου τὸ 1822 ἐπεσήμαναν:
«Ὅσοι αὐτόχθονες κάτοικοι τῆς ἐπικράτειας τῆς Ἑλλάδος πιστεύουσιν εἰς
Χριστὸν εἰσὶν Ἕλληνες». Ὅσο γιὰ τὸν Κοραή, τὸν πρεσβευτὴ τοῦ καλβινικού
εὐσεβισμοῦ καὶ τῆς «μετακένωσης», τὸν ἐμπνευστὴ τῆς πολεμικῆς κατὰ τοῦ
θαύματος τοῦ Ἁγίου Φωτὸς καὶ πλήρως ἐκδυτικισμένο καὶ ξένο πρὸς τὴν
Ρωμηοσύνη, ὁ ἄθεος (;) πλήν τίμιος λογοτέχνης Γιάννης Σκαρίμπας εἶχε
ἐπισημάνει: «Ἀπὸ τήν ψώρα τοῦ Κοραή δὲν ἀπαλλάχθηκε ἀκόμη τὸ Εθνος»...
Σάλος ἀπὸ τὶς ἀπαράδεκτες ἀναφορὲς τῆς Γιάννας Ἀγγελοπούλου στὰ social media περὶ «διαφορετικῶν προτιμήσεων»
Οἱ
ἀπαράδεκτες ἀναφορὲς τῆς Γιάννας Ἀγγελοπούλου περὶ «διαφορετικῶν
προτιμήσεων» ἀποτελοῦν βαρύτατη προσβολὴ γιὰ τοὺς ἥρωες τοῦ 1821, ποὺ
θυσιάστηκαν ὑπὲρ πίστεως καὶ πατρίδος, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸν ἑλληνισμὸ
συνολικά. Ἡ ἐπικεφαλῆς τῆς ἐπιτροπῆς «Ἑλλάδα 2021» ὄχι μόνο δὲν τιμᾶ τὸν
ρόλο ποὺ ἔχει ἀναλάβει, ἀλλὰ σαμποτάρει διαρκῶς τὴ διακοσιοστὴ ἐπέτειο
ἀπὸ...
τὴν Ἐθνικὴ Παλιγγενεσία, μετατρέποντας τὴ σὲ βῆμα προσωπικῆς προβολῆς.
τὴν Ἐθνικὴ Παλιγγενεσία, μετατρέποντας τὴ σὲ βῆμα προσωπικῆς προβολῆς.
Μὲ
τοὺς Ἕλληνες καὶ τὶς Ἑλληνίδες νὰ βιώνουν μία ἄνευ προηγουμένου
ὑγειονομικὴ κρίση, παλεύοντας ἐδῶ καὶ δύο μῆνες ὄχι μόνο μὲ τὴν
πανδημία, ἀλλὰ καὶ μὲ τὶς οἰκονομικὲς ἐπιπτώσεις της, ἡ Γιάννα
Ἀγγελοπούλου ἐπιδίδεται σχεδὸν καθημερινὰ σὲ μία ἄκρως ἀντιθεσμικὴ
συμπεριφορὰ στὰ κοινωνικὰ δίκτυα, παίζοντας ἕναν ρόλο ὁ ὁποῖος
ὑπερβαίνει κατὰ πολὺ τὴν ἐπιτροπὴ «Ἑλλάδα 2021», προχωρώντας σὲ
ἀνάρμοστες ἀναρτήσεις, μὴ διστάζοντας ἀκόμη καὶ νὰ ἀντιπαρατεθεῖ μὲ
ἄλλους χρῆστες.
Τελευταῖο
χτύπημα, οἱ χθεσινὲς ἐκτὸς τόπου καὶ χρόνου ἀναρτήσεις της στὸ twitter,
ὅπου ἔγραψε μεταξὺ ἄλλων: «Στὴν Ἑλλάδα ποὺ ὀνειρευόμαστε, αὐτὴν τοῦ
2021 καὶ μετά, οἱ διαφορετικὲς προτιμήσεις δὲν εἶναι αἰτία πολέμου. Ὁ
Κοραὴς στὰ σχόλιά του γιὰ τὸ Σύνταγμα τῆς Ἑλλάδας ἔλεγε: “Δὲν μὲ
ἐνδιαφέρει σὲ ποιὸν θεὸ πιστεύει ὁ καπετάνιος, ἀρκεῖ νὰ ὁδηγεῖ μὲ
ἀσφάλεια τὸ καράβι”».
Αὐτὸ
εἶναι τὸ προκλητικὸ σχόλιο ποὺ προκάλεσε σάλο, καθώς, ὅπως ὅλα
δείχνουν, ἡ ἐπικεφαλῆς τῆς ἐπιτροπῆς δὲν ἔχει ἀπολύτως καμία διάθεση νὰ
δημιουργήσει μία πλατφόρμα ποὺ θὰ ἀποτελέσει βῆμα γιὰ νὰ ἀναδειχθεῖ ὁ
συμβολισμὸς τῆς διακοσιοστῆς ἐπετείου ἀπὸ τὴν Ἐπανάσταση, καθὼς καὶ ἡ
λαμπρὴ πορεία ποὺ ἀκολούθησε τὸ ἑλληνικὸ κράτος ἀπὸ τότε ἕως σήμερα.
Τουναντίον, ἐπιθυμεῖ νὰ πουλήσει «προοδευτικὰ» φούμαρα, μὲ μύχιο στόχο
τὴν προσωπική της ἀνάδειξη. Συνεχίζοντας, μάλιστα, τὴν πρόκληση καὶ
ξεχνώντας ὅτι ὁ ρόλος τῆς εἶναι νὰ ἐκπροσωπεῖ τὴν Ἑλλάδα καὶ τὴν Ἱστορία
της, ἀνέβασε ἄλλο ἕνα ἀνερμάτιστο tweet, τὸ ὁποῖο περιλάμβανε ἐξίσου
ἀτυχέστατες συγκρίσεις.
Ἀντιδράσεις
«Οἱ ἄνθρωποι ἔχουν προτιμήσεις καὶ
οἱ πολιτισμένοι ἄνθρωποι ἔχουν μάθει νὰ πορεύονται μὲ αὐτές. Σὲ ἄλλον
π.χ. ἀρέσει ὁ Μπρὰμς καὶ σὲ ἄλλον ὁ Τσιτσάνης. Ἄλλος εἶναι σοσιαλιστής,
κομμουνιστὴς ἢ φιλελεύθερος καὶ ἄλλος χριστιανὸς ἢ μουσουλμάνος. Ἄλλος
εἶναι Πανιώνιος καὶ ἄλλος Δόξα Δράμας» ἔγραψε ἡ Γιάννα Ἀγγελοπούλου ἐπὶ
λέξει, προκαλώντας νέο κύμα ἀντιδράσεων.
Πάντως, στὶς ἀναφορὲς τῆς ἀπάντησε ὁ
«γαλάζιος» βουλευτὴς Κωνσταντῖνος Μπογδάνος, ὑπενθυμίζοντάς της -μεταξὺ
ἄλλων- ὅτι «τὸ Σύνταγμά μας ξεκινᾶ: "Εἰς τὸ ὄνομα τῆς ἁγίας, ὁμοουσίου
καὶ ἀδιαιρέτου Τριάδος"».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου