''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2020

LNA: Μας αηδιάζει η τουρκική παρουσία !



.
Εκπρόσωπος της Βουλής των Αντιπροσώπων σχετικά με το τι πραγματικά συνέβη στη Μόσχα : Προσκλήθηκα με από τον Ρώσο πρόεδρο και ως μεγάλη χώρα και σύμφωνα με τις παραδόσεις μας δεν μπορούσαμε να αρνηθούμε να ακούσουμε το τι είχαν να πουν αλλά δεν είχαμε συμφωνήσει σε τίποτε εκ των προτέρων.
Όταν φτάσαμε ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ μου είπε πως έχω το κλειδί σε αυτή την ιστορία και του απάντησα πως κάθε φορά που φεύγω από τη χώρα διατηρώ αυτό το κλειδί μαζί με τους ανθρώπους της Λιβύης. Πρώτα εγώ και μετά ο Χαφταρ, αρνηθήκαμε να συναντηθούμε με τον Αλ Σαρραζ, διότι μας αηδιάζει η προδοσία του και η τουρκική παρουσία.
Οταν αρχίσαμε είδαμε πως όλα είχαν ήδη συζητηθεί και διαπραγματευτεί εκ των προτέρων, ενώ εμείς δεν είχαμε συμφωνήσει σε κανέναν από τους όρους που οι άλλοι ήδη είχαν υπογράψει. Εγώ και ο Χαφταρ αρνηθήκαμε και ο Νο 1 στόχος μας ήταν η απελευθέρωση όλου του εδάφους της Λιβύης από τρομοκράτες και πολιτοφύλακες.

Ο Χαφταρ και εγώ δεχθήκαμε μεγάλη πίεση από ορισμένους Ρώσους επισήμους και τουρκικές απειλές για 8 ώρες για να υπογράψουμε, αλλά η απόφαση του στρατάρχη ήταν αδάμαστη. Έτσι αποφασίσαμε να φύγουμε με την άλλη πλευρά (την τουρκική) να είναι έξαλλη καθώς δεν δούλεψε η εξαπάτηση τους, ή τουλάχιστον αυτή ήταν η ατμόσφαιρα.
Μάθαμε αργότερα πως ο Ρώσος Πρόεδρος ήταν έξαλλος με αυτό που συνέβη και με το πως μας φέρθηκαν και εξέφρασε το σεβασμό του και τη συγνώμη του τόσο σε μένα όσο και στον Γενικό Αρχηγό Χαφταρ. Έτσι δεν χάσαμε τίποτε, αλλά μου φαίνεται πως περισσότερα έχασαν οι άλλοι, η Τουρκία και το GNA.
Οσο για αύριο μην ανησυχείτε καθόλου, έχουμε φίλους στο τραπέζι έτοιμους να πάνε σε πόλεμο για μας, έναν πόλεμο μακρύ που θα αλλάξει το πρόσωπο της περιοχής αν χρειαστεί, καθώς η Λιβύη αποτελεί κλειδί για πολλές πόρτες Και εμείς είμαστε οι φύλακες της.
LNA -Twitter
Πηγή: TourkikaNea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου