Αυτές οι 11 εταιρείες ελέγχουν όλα όσα αγοράζετε
Είναι η ελευθερία επιλογής μια ψευδαίσθηση;
Η ταχεία άνοδος των παραλλαγών στα καθημερινά αγαθά και υπηρεσίες, από το ποια δημητριακά τρώμε το πρωί, ποια οδοντόπαστα χρησιμοποιούμε, δίνει την αίσθηση των απεριόριστων επιλογών.
Για παράδειγμα, εάν αποφασίζετε ποιο εμφιαλωμένο νερό θα αγοράσετε, οι δυνατότητες κυμαίνονται από εμπορικά σήματα, όπως Deer Park ή Ozarka, σε επιλογές υψηλότερου επιπέδου, όπως Perrier ή S. Pellegrino.
Αλλά αυτή η εμφάνιση της επιλογής στην πραγματικότητα κατασκευάζεται.
Όλα τα προαναφερθέντα εμπορικά σήματα ανήκουν σε μία εταιρεία: τη Nestle.
Παρά το μέγεθος των επιλογών στην καταναλωτική αγορά, πολλές μεγάλες εταιρείες κατέχουν μεγάλη πλειοψηφία μεγάλων εμπορικών σημάτων, ελέγχοντας αποτελεσματικά όλα όσα αγοράζετε.
Έτσι, πόση «επιλογή» ελέγχεται πραγματικά από τις μεγάλες επιχειρήσεις και πόσο καλά κατανοούν οι Αμερικανοί τις εταιρείες που έχουν συμμετοχή στα αγαθά και τις υπηρεσίες που βασίζονται καθημερινά;
Για να μάθουμε, είδαμε σε βάθος τις μεγάλες εταιρείες που κατέχουν την πλειοψηφία των τροφίμων και των καταναλωτικών αγαθών της Αμερικής.
Στη συνέχεια, ερευνήσαμε 3.000 Αμερικανούς για την κατανόησή τους σε ποιες μεγάλες επιχειρήσεις ανήκουν οι μεγάλες μάρκες. Δείτε το πλήρες οπτικό μας παρακάτω ή παραλείψετε να δείτε τα ευρήματά μας.
Τα ράφια των οπωροπωλών υψηλής οροφής μπορούν να δώσουν την αίσθηση ατελείωτων επιλογών, αλλά μια πιο προσεκτική ματιά στα σήματα και στις εταιρείες που τους ανήκουν αποκαλύπτουν μια πολύπλοκη διασύνδεση.
Ελέγξτε την πλήρη οπτική μας επάνω για να πάρετε μια καλύτερη αίσθηση του πόσο αλληλένδετες μερικές μάρκες είναι, και να διαβάσετε για να μάθετε περισσότερα για το πόσο καλά οι Αμερικανοί κατανοήσουν αυτή τη σχέση.
Σημαντικοί παίκτες
Kellogg's
Ιδρύθηκε: 1906 (ως εταιρία φρυγανισμένης καλαμποκιού της Battle Creek)
2017 έσοδα: 12,93 δισ. δολάρια
Σημαντικές μάρκες: Cheez-It, Eggo, Διάσημοι Amos, Keebler, Town House
General Mills
Ιδρύθηκε: 1928
2017 έσοδα: 15,62 δισ. δολάρια
Σημαντικές μάρκες: Betty Crocker, Bisquick, χρυσό μετάλλιο, Cheerios, Chex
Kraft-Heinz Company
Ιδρύθηκε: 2015 (συγχώνευση της Kraft Foods Inc. και της Heinz)
Έσοδα 2017: 18,22 δισ. δολάρια
Σημαντικές μάρκες: Heinz Ketchup, Kraft Mac & Cheese, Lunchables, Maxwell
Mondelez International
Ιδρύθηκε: 2012 (spin-off της Kraft Foods Inc.)
Έσοδα 2017: 25,9 δισ. δολάρια
Σημαντικές μάρκες: Cadbury, Chips Ahoy !, Nabisco, Oreo
MARS
Ιδρύθηκε: 1911
Έσοδα 2017: 35 δισ. δολάρια
Σημαντικές μάρκες: M & Ms, Snickers, Dove, ο θείος Μπενς
Coca-Cola
Ιδρύθηκε: 1892
Έσοδα 2017: 35,41 δισ. Δολάρια
Σημαντικές μάρκες: Coca-Cola, Minute Maid, Glaceau
Unilever
Ιδρύθηκε: 1929
Έσοδα 2017: 62,62 δισ. Δολάρια
Σημαντικές μάρκες: Ben & Jerry's, Klondike, Popsicle, Πτυχίο, βαζελίνη
Procter & Gamble
Ιδρύθηκε: 1837
Έσοδα 2017: 65,06 δισ. Δολάρια
Σημαντικές μάρκες: Pampers, Tide, Downy, Charmin, Gillette, Crest
PepsiCo
Ιδρύθηκε: 1898
2017 έσοδα: 65,53 δισ. δολάρια
Σημαντικές μάρκες: Pepsi, Frito-Lay, Quaker, Tropicana
Johnson & Johnson
Ιδρύθηκε: 1886
2017 έσοδα: 76,45 δισεκατομμύρια δολάρια
Μεγάλες εξαγορές: Aveeno, Clean & Clear, Band-Aid, Tylenol
Nestle
Ιδρύθηκε: 1866
Έσοδα 2017: 89,79 δισ. δΔολάρια
Σημαντικές μάρκες: Toll House, Gerber, Πολωνία Spring, Stouffer's
Για να έχουμε καλύτερη αντίληψη για το κατά πόσο οι Αμερικανοί κατανοούν πώς τα προϊόντα που αγοράζουν επηρεάζονται από τις μεγάλες επιχειρήσεις, εξετάστηκαν 3.000 άτομα σχετικά με τις διάφορες μάρκες και τους ιδιοκτήτες τους.
Οι κύριες δραστηριότητες περιλαμβάνουν:
Οι Αμερικανοί δεν μπορούν να εντοπίσουν σωστά τους ιδιοκτήτες μεγάλων εμπορικών σημάτων.
Η πλειοψηφία των Αμερικανών δεν ήταν σε θέση να επιλέξει τον σωστό ιδιοκτήτη για κάθε μάρκα σε κάθε περίπτωση.
Οι μισοί Αμερικανοί επηρεάζονται από εταιρείες βιολογικής ανίχνευσης. Σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες πίστευαν ότι το Homegrown και το Kashi της Annie ανήκαν σε εταιρείες με οργανικά ονόματα που επικεντρώνονται στην υγεία.
Το 54% των Αμερικανών πιστεύει ότι το Τσάι Τσάι ανήκει σε μια εταιρεία τσαγιού. Ένα συνδυασμένο 54% των ερωτηθέντων επέλεξε τη Nestle ή τη Lipton ως ιδιοκτήτη του Honest Tea, ενός ποτού της Coca-Cola.
Οι Αμερικανοί δεν μπορούν να εντοπίσουν σωστά τους ιδιοκτήτες σημαντικών εμπορικών σημάτων
Σε ολόκληρο τον πίνακα, οι Αμερικανοί δεν ήταν σε θέση να εντοπίσουν σωστά τους σωστούς ιδιοκτήτες μεγάλων εμπορικών σημάτων. Οι ερωτηθέντες ήρθαν πιο κοντά στο Kashi, το οποίο το 48% σωστά αναγνωρίστηκε ως ιδιοκτησία του Kellogg.
Μόνο το 30% των ερωτηθέντων επέλεξε την Coca-Cola ως το σωστό ιδιοκτήτη του Honest Tea και μόνο το 27% των ερωτηθέντων επέλεξε σωστά τον General Mills ως ιδιοκτήτη της Homegrown της Annie.
Kashi
Honest Tea
Annie’s Homegrown
Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί σκέφτονται ότι τα σήματα που σχετίζονται με την υγεία ανήκουν σε εταιρίες με οργανική ακρίβεια
Σε ένα αποτέλεσμα που δείχνει τη δύναμη του μάρκετινγκ, η μελέτη διαπίστωσε ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών πιστεύει ότι τα εμπορικά σήματα που διατίθενται στο εμπόριο ως συνειδητά για την υγεία ανήκουν σε εταιρείες με υγιές ή βιολογικά γνωστό όνομα.
Το 54% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι το Honest Tea, το οποίο περιγράφει ότι προσφέρει «πραγματικά υγιεινά, βιολογικά ποτά», ανήκει σε μια εταιρεία τσαγιού.
Η Nestle, ιδιοκτήτρια της Nestea, επιλέχθηκε από το 28% των ερωτηθέντων και η Lipton, μια βρετανική μάρκα τσαγιού που ανήκει στην Unilever, επιλέχθηκε κατά 26%.
Μόνο το 30% των ερωτηθέντων επέλεξε σωστά την εταιρεία Coca-Cola ως ιδιοκτήτη της μάρκας.
Άλλες μεγάλες βιομηχανίες που ελέγχονται από μεγάλες εταιρίες
Οι μάρκες καταναλωτικών αγαθών δεν είναι οι μόνες που ελέγχονται από μεγάλες εταιρείες.
Υπάρχουν αρκετοί κλάδοι όπου μεγάλα συγκροτήματα διαθέτουν διαφορετικές μάρκες, από τα στούντιο μέσων και κινηματογραφικών ταινιών μέχρι την ομορφιά και την πολυτέλεια μόδας.
Έτσι, οι Αμερικανοί καταναλωτές έχουν πραγματικά ελευθερία επιλογής;
Με 11 εκατομμύρια δολάρια καταναλωτικά αγαθά και εταιρείες τροφίμων που ελέγχουν πάνω από 400 μεγάλες μάρκες, ίσως να μην έχουμε πολλές επιλογές - αλλά έχουν σίγουρα την ψευδαίσθηση αυτών.
www.bankingnews.gr
www.fotavgeia.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου