''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Κυριακή 14 Ιανουαρίου 2018

Οι ατράνταχτες αποδείξεις που κανείς Σκοπιανός ή γενίτσαρος δεν μπορεί να αμφισβητήσει

 Σταύρος Κ 
 Έκτακτο Παράρτημα 
Η ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ για την Μακεδονία:

Η Δυναστεία των Αργεαδών – Μακεδονία
Προϊστορικός λαός της Δ. Θράκης στην περιοχή του Βερμίου, κοντά στους Βρίγες, τους Πίερες και τους Παίονες. Επώνυμος ήρωας των Μακεδόνων ήταν ο Μακεδών (ή Μάκεδνος), υιός του Λυκάονος και πατέρας του Πίνδου ή υιός του Διός και της Θυΐας, κόρης του Δευκαλίωνος και αδελφός του Μάγνητος. Ο Μακεδών νυμφεύθηκε την κόρη του Ερεχθέως Ωρείθυια (την οποία, κατά τον μύθο, άρπαξε ο Βορέας από τον Ιλισό ποταμό της Αθήνας) και από αυτήν απέκτησε τον Ευρωπόν. Κατ' άλλην παράδοση, ο Μακεδών ήταν υιός του Αιόλου (δηλ. απόγονος του Δευκαλίωνος) ή γηγενής ήρωας. (Απολλ. Γ' 97 - Αιλ. περ. Ζω. Ι' 48 - Στεφ. Βυζ. - Ησίοδ. απ. 2 (5) - Ευστ. εις Διον. Περ. 427 - Ψευδο-Σκύμν. 620). Κατά τον Ησίοδο, ο Μάγνης και ο Μακεδών κατοίκησαν στην περιοχή της Πιερίας και του Ολύμπου.

Ο Κωνσταντίνος ο Πορφυρογέννητος, βασιλεύς του Βυζαντίου (950 μ.Χ.), αναφέρει ότι "Μακεδονία η χώρα από Μακεδόνος του Διός και Θυΐας του Δευκαλίωνος, ως φησίν Ησίοδος ο ποιητής" (περί θέμ. 2).

Αργότερα, μετά τα Τρωϊκά, κάποιοι απόγονοι του Τημένου (Ηρακλείδη) από το Άργος, ο Γαυάνης, ο Αέροπος και ο Περδίκκας, κατέφυγαν στην Ιλλυρία και από εκεί στην Άνω Μακεδονία για να έλθουν τελικά στους Μακεδόνες του, όπου ήσαν και οι κήποι της Μίδα. Από εκεί ορμώμενοι, όταν έλαβαν την εξουσία, κατέκτησαν και την υπόλοιπη χώρα. Ο Γαυάνης έγινε άρχοντας της Ελίμειας, ο Αέροπος έγινε ο πρώτος βασιλεύς των Λυγκιστών και ο Περδίκκας έγινε ο πρώτος βασιλεύς των Μακεδόνων (αρχές ζ' αί π.Χ.). Από τον Περδίκκα γεννήθηκε ο Αργαίος, πατέρας του Φιλίππου Α', πατέρας του Αέροπου, πατέρας του Αλκέτα, πατέρας του Αμύντα Α' (περ. 540-498 π.Χ.), πατέρας του Αλεξάνδρου Α' του Φιλέλληνος (περ. 498-454 π.Χ. - εποχή των περσικών πολέμων) (Ηροδ. Η' 137-139 - Θουκ. Β' 99), πατέρας του Αμύντα Γ' (393/2-369/8 π.Χ.), πατέρας του Φιλίππου Β' (359-336 π.Χ.), πατέρας του Αλεξάνδρου Γ' του Μεγίστου των Ελλήνων (336-323 π.Χ.). Οι Αργεάδες βασιλείς, δηλαδή, ανήγαν την καταγωγή τους στους Τημενίδες βασιλείς του Άργους και, μέσω αυτών των μυθικών προγόνων τους, στον Ηρακλή

Η ΙΣΤΟΡΙΑ για την Μακεδονία:

Στους 128ους Ολυμπιακούς Αγώνες το 268 π.Χ. μια γυναίκα από την παραθαλάσσια Μακεδονία, όπως αναφέρει ο Παυσανίας, η Βελεστίχη, κέρδισε στο πωλικόν τέθριππον και στους αμέσως επόμενους το 264 π.Χ. στην πωλικήν συνωρίδα.
 

Στράβων (Έλλην γεωγράφος, φιλόσοφος, ιστορικός (64 π.χ - 24 μ.χ). "Εστίν ουν Ελλάς και η Μακεδονία".

Ο Ιουλιανός (Φλάβιος Κλαύδιος Ιουλιανός, Λατ. Flavius Claudius Julianus), γνωστός ως Ιουλιανός ο Παραβάτης ή Ιουλιανός ο Αποστάτης, ήταν Ρωμαίος αυτοκράτορας κατά την πρωτοβυζαντινή περίοδο. Συμβασίλευσε, ως Καίσαρας, με τον Κωνστάντιο Β’ από το 355 ως το 360 και μόνος του, ως Αύγουστος, από το 361 ως το 363. Ο Ιουλιανός ήταν ο τελευταίος αυτοκράτορας της Κωνσταντίνειας δυναστείας και ο μοναδικός παγανιστής μετά τον Μέγα Κωνσταντίνο. Στο “Ευσεβίας της βασιλίδος το εγκώμιον”, γράφει μεταξύ άλλων για την Ευσεβία, “ότι δή γένος μέν αυτή σφόδρα Ελληνικόν, Ελλήνων των πάνυ, και πόλις η μητρόπολις της Μακεδονίας”. Η Ευσεβία προερχόταν από γνωστή Μακεδονική οικογένεια της Θεσσαλονίκης. Ο πατέρας της ήταν διπλωμάτης, αλλά όλοι γνώριζαν – ανάμεσά τους και ο Ιουλιανός – ότι ως Μακεδόνες ήταν φυσικά Έλληνες. Εδώ είναι η απόδειξη: http://history-of-macedonia.com/wp-content/uploads/2012/02/julian_apostate.gif

Ο Ευριπίδης αφιέρωσε την τραγωδία Αρχέλαος στην Μακεδονία, κάτι το οποίο δεν υπήρχε περιπτωση να κανει καποιος Ελληνας τραγικος σε "ξενους". Μαλιστα, προβαλλει στην τραγωδια αυτη τον Μακεδονα βασιλια ως συμβολο ομονοιας των Ελληνων.

Ο Ευριπιδης δεν συνεθεσε απλως τραγωδιες, αλλα ανεβασε κιολας στην Μακεδονια, πραγμα που σημαινει κοινό με πληρη γνωση της ελληνικης, και στις δυο εκφρασεις, Αττικη-Δωρικη. Αττική γιατί ήταν ο ίδιος ο Ευριπίδης Αθηναίος. Δωρική γιατί οι Μακεδόνες ήταν Έλληνες Δωριείς.

Στην Ιφιγενεια εν αυλιδι, τραγωδια που ανεβασε ο Ευριπιδης στην Μακεδονια, αναφερει οτι ειναι φυσικο οι Ελληνες να εξουσιαζουν βαρβαρους, επειδη εχουν ελευθερο φρονημα, ενω οι αλλοι φρονημα δουλου (στ.1399-1440), κατι το οποιο, αν αισθανοταν σλαβοι και οχι Ελληνες οι Μακεδονες, δεν υπηρχε περιπτωση να το ανεχτουν. Με απλά λόγια δεν υπήρχε περίπτωση οι Μακεδόνες να καλέσουν τον Ευριπίδη για να τους ντροπιάσει και μετά αυτοί να τον χειροκροτήσουν.

Η αναφορα του Ηροδοτου στο 5,20-22 για την ελληνικοτητα των Μακεδονων ειναι σαφης, και η αποδοχη ολων των Ελληνων για αυτο επιβεβαιωνεται απο το οτι επιλεξαν αρχικα να αντισταθουν κατα των βαρβαρων στα τεμπη αρχικα, εκει δεν απειλουνταν αφου η περιοχη ηταν ελληνικη.

Τα λεγομενα του Αλεξανδρου Α' (Παππούς Μεγάλου Αλεξάνδρου) και μονο αρκούν για να καταρριψουν τις θεωρειες των ανυπαρκτων σκοπιανων. "..Δεν θα ελεγα τους λογους αυτους, αν δεν ειχα μεγιστο ενδιαφερον για την Ελλαδα. Διοτι ειμαι Ελληνας στην καταγωγη και δεν θελω να βλεπω την Ελλαδα υποδουλωμενη.." (Ηροδοτος 9,45). Ολοι οι βασιλεις της Μακεδονιας φροντιζαν να τηρουν την παραδοση καταγωγης απο τους μεγαλους ηρωες της Ελληνικης ιστοριας (Αχιλλεας, Τημενος, Ηρακλης).

Ο Ηροδοτος στο βιβλιο 1,56 χαρακτηριζει τους Μακεδονες Δωρικης καταγωγης και συγκεκριμενα: "..Στα χρονια της βασιλειας του Δευκαλιωνος κατοικουσαν στη Φθοιωτιδα, στα χρονια του Δωρου που ηταν γιος του Ελληνος, κατοικουσαν τη χωρα στις υπωρειες της Οσσας και του Ολυμπου που την ονομαζουν Ιστιαιωτιδα. Κι απο την Ιστιαιωτιδα, οταν τους ξεσηκωσαν οι Καδμειοι, κατοικουσαν στην Πινδο, ονομαζομενοι Μακεδνον εθνος. Απο 'κει πηγαν και στην Πελλοπονησο και ονομαστηκαν Δωρικο εθνος.

Ο Αισχυλος στην τραγωδια Ικετιδες, παρουσιαζει τον Πελασγο να καυχιεται οτι το γενος των Ελληνων κατοικει σε ολους τους τοπους ως τον ποταμο Στρυμωνα.
Συμφωνα με τον ιστορικο Διοδωρο Σικελιωτη, η Μακεδονια ξεκινα απο το Αργος με τον Καρανο. (39,1,283)

Ο Θουκυδιδης στο 2,81 ξεκαθαρα διαχωριζει τους Μακεδονες απο τις επιχειρησεις των βαρβαρων.
Τα πρωτα Μακεδονικα νομισματα κοπηκαν επι Αλεξανδρου Α΄και ειχαν Ελληνικα γραμματα. Η γλωσσα των νομισματων ειναι η γλωσσα του λαου.

Ο Αισχίνης, πολιτικος αντιπαλος του Δημοσθενη, αναφερει στον Ολυνθιακο Γ΄,16 "..Επειδη ο Δημοσθενης θελει να υβριζει τον Φιλιππο, τον αποκαλει βαρβαρο. Ομως, εαν ηθελε πραγματικα καποιος να ερευνησει, θα βρει οτι ειναι Ελληνας Αργειος απο την γενια του Ηρακλη".

Απο τις επιστολες του Ισοκρατη στον Φιλιππο, δινεται καταφανεστατη εμφαση στην Ελληνικοτητα των Μακεδονων και στην αναγκαιοτητα να ηγηθουν των Ελληνων στον πολεμο εναντίον των βαρβαρων για την διαιωνιση του ελληνισμου.

Ο Πολύβιος σε αναφορα του για τις χερσονησους της Ευρωπης αναφερεται σε ιλλυρία, μερικες περιοχες της Θρακης και Ελλας ΠΑΣΑ συμπεριλαμβανοντας την Μακεδονια. Με απλά λόγια τα σημερινά Βαλκάνια ή αλλιώς χερσόνησος του Αίμου κατά τους αρχαίους αποτελούνταν από την Ιλλυρία, την Θράκη και την Ελλάδα (συμπεριλαβομένης της Μακεδονίας).

Ο Αλέξανδρος ο Μέγας, μας αναφερει ο ιστορικος Φλάβιος Αρριανός, εστειλε επιστολη μετα την μαχη της Ισσου στον Δαρειο λεγοντας: "Οι προγονοι σας, αφου μπηκαν στην Μακεδονια και την υπολοιπη Ελλαδα (όχι Μακεδονία και Ελλάδα, δεν τα διαχωρίζει), μας εβλαψαν (όλους τους Έλληνες, όχι μόνο τους Μακεδόνες), χωρις προηγουμενως να εχουν αδικηθει απο μας, και γι' αυτο τιμωρω τους Περσες μπαινοντας στην Περσια (ελληνική εκδίκηση και όχι Μακεδονική μόνο).." Μέσα στις παρενθέσεις είναι αυτά που πρόσθεσα εγώ.

Ο Ιωαννης Στοβαιος ήταν Έλληνας που μας αφησε τον πολυτιμοτερο πλουτο της Ελληνικης σοφιας με το ανθολογιο του, καταγοταν και ζουσε στην περιοχη Στοβοι, που τοτε ηταν Ελληνικη περιοχη, ενω σημερα ανηκει στα σκοπια. Μηπως πρεπει να ξαναπαρουμε ο,τι μας ανηκει; Μήπως πρέπει να γίνουν τα Σκόπια επαρχία της Ελλάδος και όχι ψευτο - Μακεδονία;

Κλεινοντας, ο Βιος του Μεγαλου Αλεξανδρου και η προσπαθεια του να εξελληνισει-εκπολιτισει τους βαρβαρους με την ελληνικη αγωγη και "θρησκεια" - μυθολογια, αποδεικνυει περιτρανα την αναποσπαστη Ελληνικοτητα της Μακεδονιας και ειναι συγκλονιστικο οτι υπαρχουν ακομα σημερα λαοι ασιατικοι που περηφανευονται οτι εχουν καποιες "ριζες" απο τον Αλεξανδρο. Αν ο Αλεξανδρος ηταν σλαβος, γιατι δεν διεδωσε τον σλαβικο πολιτισμο αντι του Ελληνικου; Πολυ απλα, γιατι δεν υπηρξε κανενας σλαβικος πολιτισμος, ΠΟΤΕ.

http://www.greek-language.gr/Resources/ancient_greek/library/browse.html?text_id=73&page=81 Από [2.99.3] έως [2.99.6] λέει ο Θουκυδίδης ότι οι Μακεδόνες ήρθαν από το Άργος με στρατό και νίκησαν περίπου δέκα άλλες πόλεις-κράτη και εγκαταστάθηκαν στην Βόρεια Ελλάδα που στην εποχή του λεγόταν Μακεδονία. Δεν ήταν λοιπόν μόνο οι Μακεδόνες αριστοκράτες και ο βασιλιάς Έλληνες, αλλά και όλος ο στρατός από το Άργος ήταν, άρα ήταν Έλληνες όλοι, βασιλιάς, αριστοκράτες, στρατός, λαός. Αποικία του Άργους λοιπόν η Μακεδονία.

Σταύρος Κ.
για το Έκτακτο Παράρτημα
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου