''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

Κάνουν πλύση εγκεφάλου στα παιδιά μας! Προωθούν τα τσιπάκια στα σχολικά βιβλία…

Απίστευτο αλλά αληθινό
Σε σχολικό βιβλίων Αγγλικών, που είχε έρθει και στην Ελλάδα πριν λίγα χρόνια,

διαβάζουμε ένα κείμενο, στο οποίο ένα παιδί περιγράφει τη διαδικασία εμφύτευσης τσιπ στο χέρι του: «Μετά το σχολείο την Πέμπτη, πέρασα δυο ώρες στον γιατρό, περιμένοντας ναμου εμφυτεύσει το καινούργιο μου μικροτσίπ.

Αυτή η διαδικασία (μια γρήγορη ένεση στον αντίχειρά μου) κράτησε μόνο λίγα δευτερόλεπτα και δεν πόνεσε σχεδόν καθόλου. Το μικροτσίπ μοιάζει με ένα μικροσκοπικό σωλήνα και είναι πολλά αυτά που μπορεί να κάνει. Εκτός από το ότι μπορεί να ξεκλειδώνει το σπίτι και το ποδήλατο μου, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους αναγνώστες κλειδιών για να ανοίξει πόρτες και να έχω πρόσβαση σε πράγματα του σχολείου, και επιπλέον εμπεριέχει όλους τους κωδικούς του υπολογιστή μου.

Επιπλέον, μπορώ να το χρησιμοποιήσω και σαν πιστωτική κάρτα για να αγοράσω πράγματα , όσο η μαμά και ο μπαμπάς ‘ανεβάζουν’ σε αυτό το χαρτζιλίκι μου κάθε εβδομάδα».


ΕΔΩ μπορείτε να δείτε και την έγκριση του υπουργείου Παιδείας για να έρθει το βιβλίο JOURNEYS B2 S’s, που έχει τη συγκεκριμένη σελίδα, και στην Ελλάδα το σχολικό έτος 2012-2013.

voicenews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου