(Μικρή συλλογή ἀποφθεγματικῶν περιγραφῶν τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀπό σύγχρονους Πατέρες καί διδασκάλους).
Μία
θρησκεία μόνο εἶναι, ἡ Ὀρθόδοξος χριστιανική Θρησκεία.Καὶ το πνεῦμα
αὐτό τὸ ὀρθόδοξον εἶναι τὸ ἀληθές.Τὰ ἄλλα πνεύματα εἶναι πνεύματα πλάνης
καὶ οἱ διδασκαλίες τους εἶναι μπερδεμένες.
Πρέπει
νὰ δοῦμε ποὺεἶναι ἡ ἀλήθεια.Καὶ ἡ ἀλήθεια εἶναι στὴν Ὀρθοδοξία.Ἐγώ
τὴνἔχω ζήσει καὶ τὴν ξέρω, μὲ τὴ χάρη τοῦ Θεοῦ. Καὶ ἔχω ζήσει, μέσα σὲ
ἁγίους ἀνθρώπους, ποὺ πέφτουν, στὸ πνεῦμα αὐτό τῆς ἀληθείας.Ὑπάρχουν
πολλά φῶτα ποὺ βλέπει κανείς καὶ ἐντυπωσιάζεται. Μὰ ἕνα εἶναι τὸ Φῶς τὸ
Ἀληθινό.Πρέπει νὰ τὰ σκεφτοῦμε αὐτά
(Ἅγιος Πορφύριος)
………………………………………………………………………………………………
.…
ζητοῦμε τὴν ἕνωση τῶν ἀνθρώπων διὰ τῆς Παγκοσμιοποιήσεως, στὴν
κοινωνικὴ ἕνωση, στὴν ἐμπορικὴ ἕνωση, στὴν πολιτισμικὴ ἕνωση καί,
προπαντῶς, εἰς τὴν θρησκευτική ἕνωση, αὐτὸ ποὺ ἀκριβῶς
λέμε Οἰκουμενισμός.Στὴ χοάνη αὐτὴ νὰ ρίξουμε ὅλες τὶς θρησκεῖες, νὰ
βγάλουμε αὐτὸποὺ λέμε Οἰκουμενισμός. Θέτουμε, λοιπόν, «ἐκποδῶν» τὸν
Θεόν, ποὺ σταμάτησε τὴν πυργοποιΐα, τότε, καὶ μᾶς ἔδωσετὴν Πεντηκοστή.
Τὸν διώχνουμε τὸν Θεό, δὲν τὸν χρειαζόμαστε τὸν Θεό. Αὐτὴ ἡ ἑνότητα
εἶναι ἀκραιφνῶς, ἀκραιφνῶς δαιμονική.
( Ἀπὸ ὁμιλία π. Ἀθαν. Μυτιληναίου γιὰ τὴν Πεντηκοστή- Νέος Πύργος Βαβέλ ὁ Οἰκουμενισμός)
………………………………………………………………………………………………
Ὁ Σατανᾶς,
φθονῶν τὸ μεγαλεῖον τῆς Ὀρθοδοξίας, ἡ ὁποία παρέμεινε παρθένος ἁγνή,
ἄμικτος ἀπὸ τὰ μιάσματα πλανῶν καὶ αἱρέσεων, ἐτεχνούργησε τὸ νέον τοῦτο
σύστημα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
…………………………………………………………………………………………………
Ὑπὸ
τὸ πρόσχημα τῆς ἀγάπης κρύπτεται ὁ Ἀπατεών, ὁ ὁποῖος προτρέπει τοὺς
Ὀρθοδόξους ν᾿ἀνοίξουντὰς θύρας καὶ νὰ δεχθοῦν καὶ νὰ ἐναγκαλισθοῦν ὅλους
τοὺς αἱρετικούς, καὶ τοὺς ἀλλοθρήσκους ἀκόμη, καὶ νὰ γίνουν ὅλοι μία
συναλοιφή.
(† ἐπίσκοποςΑὐγουστῖνοςΚαντιώτης )
………………………………………………………………………………………………
Σέ
καμία περίπτωση ὅμως καί γιά κανένα λόγο ἡ ᾿Εκκλησία δέν ἀδικεῖ τήν
ἀλήθεια γιά νά ἐξυπηρετήσει δῆθεν τήν ἀγάπη, διότι ἀποκομμένη ἀπό τήν
ἀλήθεια ἡ ἀγάπη ἐκφυλίζεται σέ ἀπάτη.
Αὐτήν τήν ἀπάτη προβάλλει ἐντυπωσιακά καί φαντασμαγορικά ἡ αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.῎Αν μᾶς ἐνοχλεῖ ἡ μαζοποίηση καί χυλοποίηση τῶν πάντων κάτω ἀπό τόν ὁδοστρωτήρα τῆς παγκοσμιοποίησης, δέν εἶναι λιγότερο ἐπικίνδυνη ἡ μετάλλαξη τῆς οἰκουμενικότητας τῆς᾿ Εκκλησίας στό πονηρό καί διάτρητο οἰκουμενιστικό μοντέλο, πού προωθεῖ ὁ Οἰκουμενισμός ἀνασταίνοντας τόν σαρωτικά ἀπέλπιδα συγκρητισμό. Αὐτός θά ἀποτελεῖ τή βάση τῆς προσχεδιασμένης καί ἤδη ἐκκολαπτόμενης νέας ἐκκλησίας.
Αὐτήν τήν ἀπάτη προβάλλει ἐντυπωσιακά καί φαντασμαγορικά ἡ αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.῎Αν μᾶς ἐνοχλεῖ ἡ μαζοποίηση καί χυλοποίηση τῶν πάντων κάτω ἀπό τόν ὁδοστρωτήρα τῆς παγκοσμιοποίησης, δέν εἶναι λιγότερο ἐπικίνδυνη ἡ μετάλλαξη τῆς οἰκουμενικότητας τῆς᾿ Εκκλησίας στό πονηρό καί διάτρητο οἰκουμενιστικό μοντέλο, πού προωθεῖ ὁ Οἰκουμενισμός ἀνασταίνοντας τόν σαρωτικά ἀπέλπιδα συγκρητισμό. Αὐτός θά ἀποτελεῖ τή βάση τῆς προσχεδιασμένης καί ἤδη ἐκκολαπτόμενης νέας ἐκκλησίας.
(Στέργιος Ν. Σάκκος, καθηγητής Θεολογικής ΑΠΘ)
………………………………………………………………………………………………
Ὑπάρχειἕνα
κίνημα πού λέγεται «Οἰκουμενισμός». Πρόσεχε μη σέ πλανήσει τό δόλιο
αὐτό κίνημα. Εἶναι μιά μεγάλη αἵρεση, εἶναι «παναίρεση». Ἡ αἵρεση αὐτή
θέλει να ἑνώσει την ἀλήθεια τῆς πίστης μας μέτά ψέματα τῶν ἄλλων
θρησκειῶν, για ἀγάπη τάχα, για ἑνότητα τάχα.Ἀλλά, ὅπωςτό καταλαβαίνεις,
δεν μπορεῖ τό ψέμα να ἑνωθεῖ με την ἀλήθεια, οὔτε το φῶς να ἑνωθεῖ με τό
σκοτάδι. Ἐμεῖς
οἱ Ὀρθόδοξοι με τό βάπτισμά μας ὁρκιστήκαμε ὅτι θά κρατήσουμε τήν πίστη
μας, ὅπωςμᾶςτήν παρέδωσαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας. Ἀκόμη,
ἀγαπητέ μου, και ἄν ἔρθουν χρόνια, πού μᾶς βάλουν τό μαχαίρι στόν λαιμό
γιάτήν πίστη μας, ἐμεῖς να ποῦμε αὐτό πού ἔλεγαν οἱ ἅγιοι μάρτυρες: «Πιό
βαθιά τό μαχαίρι· δεν ἀρνοῦμαι την ἀγάπη μου στόν Χριστό και τήν
Ὀρθόδοξη Πίστη μου».
(Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἱερεμίας)
………………………………………………………………………………………………
Ἐπειδή
βλέπω τον μεγάλον σάλον πού γίνεται εἰς την Ἐκκλησίαν μας, ἐξαἰτίαςτῶν
διαφόρων φιλενωτικῶν κινήσεων και τῶν ἐπαφῶν τοῦ Πατριάρχου μετά τοῦ
Πάπα, ἐπόνεσα καί ἐγώ σάν τέκνον Της…
…Φαντάζομαι
ὅτιθά μέ καταλάβουν ὅλοι, ὅτι τά γραφόμενά μου δεν εἶναι τίποτε ἄλλο
παρά ἕνας βαθύς μου πόνος διά την γραμμήν και κοσμικήν ἀγάπην, δυστυχῶς,
τοῦ πατέρα μας κ. Ἀθηναγόρα. Ὅπως φαίνεται, ἀγάπησε μίαν ἄλλην γυναίκα
μοντέρνα, πού λέγεται Παπική Ἐκκλησία, διότι ἡ Ὀρθόδοξος Μητέρα μας δεν
τοῦ κάμνει καμμίαν ἐντύπωσι, ἐπειδή εἶναι πολύ σεμνή.
Μετά
λύπης μου, ἀπόὅσους φιλενωτικούς ἔχω γνωρίσει, δεν εἶδα να ἔχουν οὔτε
ψίχα πνευματική οὔτε φλοιό. Ξέρουν, ὅμως, νάὁμιλοῦν για ἀγάπη και
ἑνότητα, ἐνῶ οἱ ἴδιοι δεν εἶναι ἑνωμένοι με τον Θεόν, διότι δεν Τον
ἔχουν ἀγαπήσει.
Ἐπίσης,
ἄςγνωρίσωμεν καλά ὅτι ἡ ὈρθόδοξοςἘκκλησία μας δεν ἔχει καμμίαν
ἔλλειψιν. Η μόνη ἔλλειψις πού παρουσιάζεται, εἶναι ἡ ἔλλειψις σοβαρῶν
Ἱεραρχῶνκαί Ποιμένων μέ πατερικές ἀρχές. Εἶναιὀλίγοιοἱἐκλεκτοί. Ὅμως,
δεν εἶναι ἀνησυχητικόν. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ και Αὐτός
τήν κυβερνάει.
( Ἅγιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης)
………………………………………………………………………………………………
Ὁ
Οἰκουμενισμὸς εἶνα ικοινὸν ὄνομα διὰ τοὺς ψευδοχριστιανισμούς, διὰ τὰς
ψευδοεκκλησίας τῆς Δυτικῆς Εὐρώπης. Μέσα του εὑρίσκεται ἡ καρδία ὅλων
τῶν εὐρωπαϊκῶν οὐμανισμῶν (ἀνθρωπισμῶν), μὲ ἐπὶ κεφαλής τὸν Παπισμόν.
Ὅλοι δὲ αὐτοὶ οἱ ψευδοχριστιανισμοί, ὅλαι οἱ ψευδοεκκλησίαι, δὲν εἶναι
τίποτε ἄλλο παρὰ μία αἵρεσις παραπλεύρως εἰς τὴν ἄλλην αἵρεσιν. Τὸ
κοινὸν εὐαγγελικὸ ὄνομά των εἶναι ἡ παναίρεσις.
(ἈγιοςἸουστῖνος Πόποβιτς)
………………………………………………………………………………………………
Ὁ Οἰκουμενισμός ἔχει πνεῦμα πονηρίας καί κυριαρχεῖται ἀπό ἀκάθαρτα πνεύματα»
(Ἐφραίμ Κατουνακιώτης)
………………………………………………………………………………………………
Η
Ορθόδοξη ιεραποστολή είναι η απάντηση στη νοθεία της πίστεως. Μόνο αν η
Ορθόδοξη Εκκλησία συνεχίζει ορθόδοξα την ιεραποστολή της προς τους
ετεροδόξους, τότε μόνο υπάρχει ελπίδα να υπάρχει ανατροπή, όχι της
ορθοδοξίας (!), αλλά της αιρέσεως του οικουμενισμού υπέρ της σωτηρίας
των ετεροδόξων.
(π. Πέτρος Χήρς)
Από: yiorgosthalassis.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου