''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2016

Ποιος σταρ του ΝΒΑ δηλώνει: Ήρθα για να διδάξω το Λόγο του Θεού

12 σεζόν στο NBA, στο μεγαλύτερο πρωτάθλημα μπασκε του κόσμου... Και δεν διστάζει να διατυμπανίσει την πίστη του στο Θεό!

Σε ερώτηση του CBN Sports προς τον σούπερ σταρ των Χιούστον Ρόκετς Ντουάιτ Χάουαρντ, ο δυναμικός άσος απάντησε:

"Η αποστολή μου ήταν να κηρύξω το Λόγο του Θεού, ξέρετε, στο NBA", λέει ο Dwight και συμπληρώνει "Χρησιμοποιώ το ΝΒΑ ως πλατφόρμα για το Θεό. Και όταν είμαι στο γήπεδο, ξέρεις, ο Θεός είναι μέσα μου."

"Είμαι ένας άνθρωπος της πίστης. Πιστεύω στον Θεό. Και εγώ θα πιστεύω πάντα σ 'Αυτόν." δηλώνει και συμπληρώνει "ο Θεός πέθανε,ο Ιησούς πέθανε στο σταυρό για τις αμαρτίες μας, ξέρετε. Έτσι, αν είναι πρόθυμος να μας συγχωρήσει, γιατί δεν μπορούμε να συγχωρούμε ο ένας τον άλλο;"

Τέλς σε ερώτηση τι είναι για εκείνο ο Ιησούς Χριστός, ο Χάουαρντ απαντά:

"Ακριβώς όπως ο βράχος μου, ξέρετε τι λέω, θεμέλιο μου. Όταν τα πράγματα πηγαίνουν στραβά, όταν είμαι σε μια κακή θέση, όταν αμαρτάνω, νιώθω σαν να είναι εκεί. Είναι το θεμέλιο μου. Όπως Εκείνος πονάει όταν αμαρτάνουμε. Είμαστε συνδεδεμένοι για πάντα".




ekklisiaonline

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου