''Εἰ ὁ Θεὸς μεθ' ἡμῶν, οὐδεὶς καθ' ἡμῶν.''

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Λαμπρό θαύμα! Ομολογία αγάπης, 33 χρόνια κοινής διαδρομής...

Λαμπρό θαύμα! Ομολογία αγάπης, 33 χρόνια κοινής διαδρομής...
Ονομάζομαι Κωνσταντινος Γκουγκουλοπουλος του Αθανασίου και της Δήμητρας, κατάγομαι από το Δρυμό, Ελασσωνας και διαμένω εδώ και 22 χρόνια ευτηχισμένα στο ευλογημένο Düsseldorf στη Γερμανία.

Παντρεύτηκα το 1980 στις 21 Σεπτεμβρίου, ημέρα Κυριακή ...
 Αργότερα το 1991 μαζί με τη γυναίκα μου αναχωρίσαμε για τη Γερμανία, ως οικονομικοί μετανάστες, εχοντας την ελπίδα και τη προσδοκία, γεματη όνειρα και σχέδια, για μια καλύτερη ζωή. Στη ξενιτειά βρήκα γρήγορα δουλειά ως φανοποιός Karroseriebau στο Ντύσσελτορφ. Τα χρονια που περάσανε ήταν αφιερωμένα στην εργασία και στην οικογένεια.
Το 1996 είχα ένα εργατικό ατύχημα με σοβαρά προβλήματα στη μέση στα συνεργεία της εταιρείας BMW, αργότερα μου εμφανίστηκε πρόβλημα με τη καρδιά όπου και εγχειρίστηκα το έτος 2005 στο νοσοκομείο Herzklinik στην πόλη Duisburg απο το μεγάλο έλληνα χειρούργο Νικολαο Ευαγγελόπουλο του Δημητρίου και της Αικατερίνης, με καταγωγή από τη Συκιά, Ελασσώνας. Συγχαρητήρια για τους γονείς του, για το αξιο παιδί και το πετυχημενο ελληνα επιστήμονα, αφοσιωμενος στο καθηκον του ιατρου και στην αγαπη προς τους συνανθρώπους.

Στις 06 γενάρη 2005, μία ημέρα πριν την ημερομηνία της εγχείρησης ανοιχτής καρδιάς, ήταν παραμονή της γιορτής του Ιωάννου του Προδρόμου, ήταν βαρύς χειμώνας, μου παρουσιαστηκε στο νοσοκομείο ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ τη νύχτα ... ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ελαμπε υπεροχα ... και μου μίλησε ... μη στεναχωριέσε Κωνσταντίνε θα σε σώσω ... αλλά από αύριο πρεπει να το λες παντού το θαυμα να το διαδώσεις ... που ειδες τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ... περνεις το ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ απο τον ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ... να προσευχεσε για ολους τους ανθρωπους επι γης, θα γινεις ΠΡΟΣΕΥΧΗΤΗΣ ... γιατι πηρες το μεγαλύτερο ΠΤΥΧΙΟ επι γης, το πτυχίο της ΑΝΘΡΩΠΙΑΣ, και μετα από λίγο μου παρουσιαστηκε η ΠΑΝΑΓΙΑ η ΟΛΥΜΠΙΩΤΙΣΑ που υπάρχει στην Ελασσωνα Ν. Λαρίσης στο ομώνυμο Μοναστήρι και με τη σειρά της μου ειπε ... ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΦΤΩΧΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΜΕ ΥΠΟΤΡΟΦΕΙΑ ... Η εγχείρηση εγινε στις 07 Ιανουριου του 2005 από τα χρυσά χέρια του γιατρού Νικολαου Ευαγγελόπουλου μαζί με ομάδα 7 γιατρών.
Ευχαριστώ ολους του γιατρους και όλο το προσωπικό του νοσοκομείου καθώς και όλα τα νοσοκομεία της Γερμανίας στα οποία εχω νοσηλευτεί έως τώρα γιατί εχω περάσει 200 ασθένειες και 10 χειρουργία περίπου. Σήμερα 21 Σεπτεμβρίου 2013 ειναι η επέτειος του γάμου μου ... 33 χρονια ευτηχισμενης συμβίωσης και κοινης διαδρομής ... οσο χρόνια εζησε ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ .. 33 στεφανα μαζί με τη γυναίκα μου. Τα στεφανα αυτά θα με συνοδέουν μέχρι που να αφήσω τα επίγεια. Επιθυμία μου είναι να φύγω από τη ζωή με καθαρό το μετωπο μεσα στη κοινωνία, κάνοντας το ευαγγέλιο σε πράξεις και έργα θεάρεστα.
Με την ευκαιρία αυτή θέλω να ευχαριστήσω τη πολυαγαπημένη μου γυναίκα για την υπομονή της και την αφοσίωση της καθώς και γιατι μου χάρισε τρεις υπεροχες κόρες. Τα παιδιά μας τα μεγάλωσε με μητρική αγαπη και στοργή. Από τη γυναίκα μου ζητάω συγνώμη για τις πολλές στιγμές που τη πικρανα πάντοτε αθελα μου. Η γυναίκα μου ήταν αρωγός διαχρονικά στον αγώνα που κάνω, σε όλη τη μέχρι τώρα διαδρομή μου και πιστεύω ότι θα παραμείνει και μεχρι το τέλος. Την ευχαριστώ μεσα απο τα βαθη της καρδιάς μου για τα 33 ευτηχισμενα χρονια της οικογενειακής ζωής μας. Ευχαριστώ με την ευκαιρια αυτή τον Παναγαθο ΘΕΟ και τη θεομητηρ ΠΑΝΑΓΙΑ και ολους τους ΑΓΙΟΥΣ της Εκκλησίας μας για τη τιμή που μας έγινε και ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ επελεξε τις δυο απο τις τριες κορες μας, για νυφες Κυρίου στο Μοναστηρι του Ιωάννου το Προδρόμου στο Ακριτοχώρι, Ν. Σερρών. Ευχαριστώ τη κόρη μου Δήμητρα και το γαμπρο μου Νικόλαο, για τα τρια υπεροχα εγγονάκια που μας χαρισαν. Ειναι μεγάλη ευλογία για εμας και για την οικογενεια μας να υπαρχει τέταια διαδοχη κατάσταση.

ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ, ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ, ΤΙΣ ΜΟΝΑΚΡΙΒΕΣ ΚΟΡΕΣ ΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ, ΔΟΣΗΘΕΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑΜ, ΣΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΑΜΠΡΟ ΜΑΣ.
Οπου και να παω, όπου και να γυρίσω, την αγάπη μου στην οικογενεια μου και στους συνανθρωπους μου θα χαρίσω ... πρωτού ξεψυχήσω... αγαπατε αλλήλους. Το να αγαπας ειναι μεγάλη ευλογία, το να πληγώνεις μία καρδια επι γής ειναι μεγάλη αμαρτία.
21.09.2013 ο Σύζυγος, ο Πατερας σας, ο Παππούς σας, Κωνσταντίνος Γκουγκουλόπουλος
(κάτοχος πτυχιου ανθρωπιας) ο ΔΟΥΛΟΣ των ΑΓΙΩΝ ΡΑΦΑΗΛ ΝΙΚΟΛΑΟΥ και ΕΙΡΗΝΗΣ.


Από

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου